آمار شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند که در آموزش و پرورش استان فارس واقع شده است آمار شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی تا روز جمعه دهم بهمن 99 را اظهار داشت.

آمار شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، یکی از ویژگی های نظام آموزشی نوین توجه جدی به نیازهای متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات برای بروز توانمندی ها و استعدادهای معلمان است اوقات فراغت حین آموزش معلمان فرصتی است مغتنم برای برنامه ریزی، استعدادسنجی و تلاش برای بروز خلاقیت ها و ابتکارهای فرهنگی و هنری جامعه فرهنگیان اینها از جمله اهداف اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهی پرورشی است برای ارتقا سطح مهارت های هنری و فرهنگی فرهنگیان کشور که منجر به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند شده است.

دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند که در آموزش و پرورش استان فارس قرار گرفته است آمار شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی تا روز جمعه دهم بهمن 99 را اعلام کرد.

زمان ارسال آثار براساس فراخوان این جشنواره از 22 دی ماه تا 10 اسفندماه (1399) خواهد بود.

اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره یادشده اردیبهشت 1400 است و داوری به تفکیک رشته صورت خواهد پذیرفت و رتبه های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر کشوری بدون در نظر دریافت جنسیت اعلام خواهد شد.

معلمان هنرمند سراسر کشور می توانند با مراجعه به وبسایت www.artistteachers.ir در این جشنواره شرکت کنند. و یا از طریق کانال artistteachers@ در جریان رویدادهای این جشنواره قرا بگیرند.

برای مشاهده آمار اینجا کلیک کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12448

به "آمار شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید