آیا محدودیت های کرونایی به تهران بر میگردد؟

به گزارش سهندبلاگ، با توجه به احتمالات شیوع بیشتر کرونا، احتمال میرود بعضی محدودیت ها دوباره اجرایی گردد.

آیا محدودیت های کرونایی به تهران بر میگردد؟

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، بنا بر گفته مسئولان وزارت بهداشت و استاندار تهران، میزان شیوع و انتقال بیماری کرونا اگر از یک حدی عبور کند، اجبارا بعضی از محدودیت ها دوباره اعمال می شود.

مشکل اساسی

عمده مسائل این روزها که منجر به شیوع چشمگیر دوباره کرونا شده، مراسم جشن، ترحیم و دورهمی ها است.

در حوزه اصناف نیز پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود، اوایل فروشنده ها به مساله بهداشت و رعایت آن کنترل و مدیریت داشتند و بر ورود مشتری ها به مغازه ها نظارت بیشتری بود و با رعایت فاصله گذاری انجام می شد، اما اکنون این موارد رعایت نمی شود و عواقب آن شامل حال خود اصناف و مراجعه نمایندگان خواهد شد.

همچنین درخصوص رعایت پروتکل ها توسط مردم و برای کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی نمایند، قوانین سختگیرانه تری اعمال می شود.

در استان هایی که شرایط زرد، نارنجی و یا قرمز کرونا اعلام شده، متناسب با شرایط هر منطقه، فعالیت مراکز آموزشی و تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و آرایشگاه های زنانه ممنوع شده است.

برهمین اساس از همه اقشار، دستگاه ها و واحدها و اتحادیه ها درخواست میشود که همکاری لازم را داشته باشند تا به مرحله محدودیت های اجباری نرسیم.

بازگشت محدودیت ها در همه استان ها بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان، اعلام به ستاد ملی مقابله با کرونا و آنالیز موضوع در وزارت بهداشت و وزارت کشور است.

شرایط تهران

در شرایط تهران هنوز تغییری مشاهده نشده است، اما با این فرایند رشد بیماری، پیش بینی می شود بعضی از محدودیت ها مجددا باز شود.

در خصوص اعمال محدودیت ها در تهران نیز مواردی توسط ستاد مقابله با کرونا در تهران به استانداری اعلام شده و همه این موارد در حال آنالیز است. در صورت اعمال محدودیت، این محدودیت ابتدا به صورت یک هفته ای خواهد بود و اگر احتیاج به تمدید محدودیت باشد، برای یک هفته دیگر محدودیت ها تمدید می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9436

به "آیا محدودیت های کرونایی به تهران بر میگردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا محدودیت های کرونایی به تهران بر میگردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید