ادامه حاشیه های حضور محمود فکری در استقلال؛ شیشه های ماشین سرمربی را شکستند

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - پس از رسمی شدن قرارداد محمود فکری با استقلال تهران که با نارضایتی باشگاه نساجی همراه بود، اتفاقی عجیب اتفاق افتاده است.

ادامه حاشیه های حضور محمود فکری در استقلال؛ شیشه های ماشین سرمربی را شکستند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، شب گذشته و پس از عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و محمود فکری و انتخاب این پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال به عنوان سرمربی این تیم، طی اقدامی هدفمند، قرارداد این مربی با باشگاه سابقش در فضای مجازی منتشر شد که به دلیل تعیین بودن آدرس و تلفن همراه محمود فکری در این قرارداد، انتشار این قرارداد منجر به مزاحمت های فراوان و در ادامه آسیب به خودرو شخصی سرمربی استقلال شده است.

در همین رابطه محمود فکری به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: برای من تعیین است که این کار زشت و دور از اخلاق توسط چه کسانی اجرا شده است. متاسفانه از دیشب من و خانواده ام دچار مسائل زیادی شده ایم. من از کسانی که قراردادم را منتشر نموده اند شکایت می کنم. این آقایان بدانند با این کارها ذره ای در انگیزه من برای فعالیت در استقلال کم نخواهد کرد و من با قدرت برای این تیم کوشش می کنم.

▫️باشگاه استقلال در مورد این اقدام زشت اجرا شده، پشتیبان سرمربی خوش اخلاق خود است و به وسیله مراجع قضایی و قانونی اقدام لازم را به وسیله معاونت حقوقی باشگاه انجام خواهد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10820

به "ادامه حاشیه های حضور محمود فکری در استقلال؛ شیشه های ماشین سرمربی را شکستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه حاشیه های حضور محمود فکری در استقلال؛ شیشه های ماشین سرمربی را شکستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید