ارائه غرفه رایگان به دستفروشان ماهی و میگو در بندرعباس

به گزارش سهندبلاگ، با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و برای یاری به توانمندسازی دستفروشان ماهی ومیگو، این افراد از امروز 18 شهریوربه مدت 2 ماه در غرفه های بازار ماهی فروشان بندرعباس به رایگان مستقر می شوند.

ارائه غرفه رایگان به دستفروشان ماهی و میگو در بندرعباس

به گزارش خبرنگار از ، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت:برای اجرای مصوبات جلسه شورای تأمین شهرستان بندرعباس و با هدف حفاظت از سلامت غذایی مردم ، فرآیند ساماندهی دستفروشان مقابل بازار ماهی فروشان بندرعباس شروع شد.

قهرمانی اضافه کرد:در جریان اجرای این طرح، ضمن برگزاری نشست توجیهی با جمعی از دستفروشان در مورد فراهم بودن زمینه فعالیت رسمی، قانونی و بهداشتی آن ها در محل بازار عظیم ماهی فروشان این شهرستان، مطالبی بیان شد.

او بااشاره به ارائه غرفه رایگان به دستفروشان ماهی و میگو در بندرعباس، هدف از ساماندهی دستفروشان ماهی در بندرعباس را حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی آبزیان برشمرد و بر ضرورت برطرف عوامل تهدید کننده بهداشت عمومی در این خصوص تأکید کرد.

همچنین در جریان این نشست، با دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مقرر شد برای یاری به توانمندسازی دستفروشان، این افراد از مورخ 99/6/18 به مدت 2 ماه رایگان توسط عوامل شهرداری و بازار ماهی فروشان در غرفه های این بازار مستقر شوند و همچنین پس از انعقاد قرارداد، اتحادیه مربوطه نیز نسبت به تشکیل پرونده و صدور پروانه کسب برای آن ها اقدام کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10260

به "ارائه غرفه رایگان به دستفروشان ماهی و میگو در بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه غرفه رایگان به دستفروشان ماهی و میگو در بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید