اعتراض تند شهرخودرو ؛ کاظمی با ما دشمنی داشت، چطور این داور را جایگزین کردید

به گزارش سهندبلاگ، مدیر رسانه ای شهر خوردو گفت ما قبل از بازی اعتراض کردیم و اعلام کردیم چطور داور بازی ما 2 روز قبل از بازی ما عوض گردد؟ آیا سازمان لیگ می گوید چه دلیلی دارد که داور را باید عوض کند؟

اعتراض تند شهرخودرو ؛ کاظمی با ما دشمنی داشت، چطور این داور را جایگزین کردید

به گزارش خبرنگاران مدیر رسانه ای شهر خودرو واکنش تندی به داوری بازی این تیم برابر استقلال داشت. جواد طاری بخش در نشست خبری بعد از بازی شهرخودرو و استقلال گفت: ما قبل از بازی اعتراض کردیم و اعلام کردیم چطور داور بازی ما 2 روز قبل از بازی ما عوض گردد؟ آیا سازمان لیگ می گوید چه دلیلی دارد که داور را باید عوض کند؟ ما که قبل از بازی اعلام کردیم که به این موضوع اعتراض داریم؟

وی اضافه کرد: به راحتی 3 امتیاز از ما گرفتند و ظاهرا آقای کاظمی در زمین با شهرخودرو دشمنی داشت! مگر می گردد این همه تذکر به تیم ما و آن همه کارت زرد داده گردد؟ خطای واضح روی قاضی گرفته نشد و بلافاصله پنالتی به سود حریف گرفته می گردد. ما تیم میزبان بودیم ولی میهمان بودیم!

مدیر رسانه ای شهرخودرو تاکید نمود: چند هفته است همه داوری ها به ضرر ما است و هفته آینده هم با سپاهان بازی داریم. آقایان اگر نمی خواهند با تلاش و تلاش در بخش خصوصی تیم شهرخودرو سهمیه بگیرد راحت بگویند, همه داوران اشتباه می نمایند ولی نه اینقدر.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9743

به "اعتراض تند شهرخودرو ؛ کاظمی با ما دشمنی داشت، چطور این داور را جایگزین کردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض تند شهرخودرو ؛ کاظمی با ما دشمنی داشت، چطور این داور را جایگزین کردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید