اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند

به گزارش سهندبلاگ، فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره جزئیات دستگیری باند 5 نفر که یا سلاح گرم و سرد اقدام به سرقت می کردند، توضیحاتی داد.

اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی شکایت ها و درخواست های مردم مبنی بر سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارآگاهان ما در پلیس آگاهی، تیم های اطلاعاتی و عملیاتی را تشکیل دادند و اقدام به شناسایی اعضای این باند کردند.

وی ادامه داد:ماموران در مرحله اول با تحقیقات محلی یکی از اعضای این باند را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی توانستند اعضا دیگر را شناسایی کنند. این باند 5 نفر بود و در شهریار و شهرستان های غرب استان اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، با سلاح سرد و گرم می کردند که همگی آن ها دستگیر شدند.

سردار ظهیری بیان نمود: این افراد سوژه های خود را به عنوان مسافر با خودرو های سرقتی سوار می کردند. شهروندان باید دقت کنند که هر خودرویی سوار نشوند و به راحتی اطمینان نکنند. همچنین اگر موارد مشکوکی هم توسط شهروندان دیده شد این را به پلیس اطلاع دهند.

وی شرح داد: از این باند دو دستگاه خودرو سرقتی، سلاح گرم و سرد کشف شد و تا به امروز 47 مالباخته اعضای این باند را شناسایی کردند و اگر شهروندانی به این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند می توانند به فرماندهی انتظامی غرب استان مراجعه کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13590

به "اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید