اعلام اسامی برندگان پویش همصدای آسمان

به گزارش سهندبلاگ، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) در قالب تولید و انتشار یک نماهنگ اسامی برندگان پویش همصدای آسمان را منتشر کرد.

اعلام اسامی برندگان پویش همصدای آسمان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا)، اسامی برندگان پویش همصدای آسمان در قالب تولید یک نماهنگ که از شبکه کودک سیما پخش می شود، منتشر شد.

در توضیح این نماهنگ آمده است:

در ماه مبارک رمضان تعداد 3 هزار 780 ویدئو از اذان گفتن نوجوانان در پشت بام ها و بالکن ها و حتی اماکن عمومی مثل مترو در پویش همصدای آسمان دریافت شد.

در پویش هم صدای آسمان علاوه بر پخش روزانه ویدئو های ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، به قید قرعه تعداد 10 جایزه 10 میلیون ریالی به شرکت کنندگان تقدیم کرد.

مرکز موسیقی مأوا همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پویش موسیقایی همصدای آسمان را برای گروه سنی نوجوانان راه اندازی کرد. به گفته دست اندرکاران مأوا کمپین هم صدای آسمان فرصت بزرگی برای یک صدایی نوجوانان در حفظ یکی از مهمترین نماد های آئینی است.

در توضیحات تکمیلی این پویش آمده است: مرکز موسیقی ماوا با توجه به اهمیت موضوع برپایی نماز مصادف با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای ایجاد همبستگی و جبران خلاء تجمعات دینی و مذهبی از نوجوانان و حتی بچه ها دعوت کرده بود تا به پشت بام ها و بالکن ها رفته و هم صدای آسمان نوای ملکوتی اذان سر دهند.

کمپین همصدای آسمان در نظر داشت تا علاوه بر پخش روزانه ویدئو های ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، تعداد 10 جایزه 10 میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم کند. در این راستا خانواده ها فیلم اذان گفتن فرزندان خود را می توانستند از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9322

به "اعلام اسامی برندگان پویش همصدای آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی برندگان پویش همصدای آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید