افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر عنوان کرد: پایگاه سلامت انقلاب با همت بلند خیر ارجمند شادروان حاج محمدعلی رحیمی پدر بزرگوار شهید جاویدالاثر محسن رحیمی ساخته و به همت خیر ارجمند شادروان حاج محمود تویسرکانی تجهیز شده است.

افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر

دکتر عباس آذرهمایون ظهر شنبه 27 دی ماه در مراسم افتتاح پایگاه سلامت انقلاب شهرستان ملایر، اعتبار ساخت این مرکز را حدود 500 میلیون تومان برآورد و توضیح داد: این پایگاه در زمینی به مساحت 140 مترمربع با پنج نفر پرسنل از امروز آغاز به کار می نماید.

وی اضافه کرد: 100 میلیون تومان از این اعتبار توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مابقی به همت خیرین گرانقدر تأمین شده است، در واقع با پیش قدم شدن خیرین، مجوز آغاز کار برای شبکه بهداشت و درمانی میسر می گردد.

آذرهمایون با بیان اینکه این مرکز به جمعیت 15 هزار نفری این منطقه خدمات درمانی ارائه می دهد، اضافه کرد: خدمات پایگاه سلامت انقلاب شامل واکسیناسیون، سلامت مادر و کودک، بهداشت محیط حرفه ای و سالمندان است.

نوه شادروان حاج محمدعلی رحیمی نیز در ادامه ضمن تشکر از عوامل حوزه اجرایی مجمع سلامت خیرین شهرستان، گفت: با گذشت بیش از 10 سال از عمر پربرکت مجمع خیرین سلامت ملایر ما هم باور نمی کردیم که روزی این حلقه های کوچک و 10 نفره کنار یکدیگر قرار گرفته و امروز شاهد افتتاح بسیاری از پایگاه های سلامت و دیگر بخش های پزشکی به همت خیرین این مجمع باشیم.

بهروز رحیمی یادآور شد: هر روز نور و تلألو چراغ روشن شده توسط خیرین بیشتر می گردد و اقدام این مرحومان و خانواده آنها یک سنت ماندگار است که سبب ماندگاری این نام های عظیم برای سالیان طولانی در این شهر خواهد شد.

مدیر صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت کشور اظهار داشت: سفره ها به برکت انسان های عظیمی که کنار آن می نشینند عظیم می شوند و هرچه این سفره های مهربانی وسیع تر گردد به طور قطع دامنه خیر و برکت آن بیشتر خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان کشور با سربلند شدن در زمینه بیماری کرونا، بار دیگر خود را در معرض امتحان گذاشت، گفت: اگر حمایت و همت خیرین شهرستان نبود چه بسا بسیاری از پروژه های بهداشتی و درمانی در این شهرستان انجام نمی شد.

دکتر محسن ترکاشوند ادامه داد: نمونه این حمایت در حوزه مهار بیماری کرونا و در شرایط پیک سوم شیوع آن بود و آنچه مردانه از هجوم این دشمن جلوگیری کرد، خیرین شهرستان بودند.

وی با بیان اینکه قبل از افتتاح این مرکز، ساکنان این منطقه برای ارائه خدمات مجبور به مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت باغ گل بودند، ابرازامیدواری کرد با تداوم این راه پر خیر و برکت، شاهد افتتاح چنین پروژه هایی به ویژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12236

به "افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید