ال جی پنل های اولد مدل 6.1 اینچی آیفون 12 را تامین می نماید

به گزارش سهندبلاگ، گفته می گردد تمام مدل های آیفون 12 با نمایشگر اولد روانه بازار خواهند شد و اگرچه اکثریت پنل های اولد این گوشی ها توسط سامسونگ ارائه می گردد، اما در این میان قرار است ال جی پنل های مدل 6.1 اینچی آیفون 12 را تامین کند.

ال جی پنل های اولد مدل 6.1 اینچی آیفون 12 را تامین می نماید

شایعات حاکی از آن است از چهار مدل جدید که به زودی معرفی می شوند، سامسونگ پنل های سه مدل را تامین می نماید: مدل 5.4 اینچی، مدل 6.1 و 6.7 اینچی آیفون 12 پرو. طبق گزارش ها، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ارائه 30 تا 35 میلیون نمایشگر برای مدل 5.4 اینچی آیفون 12 است و برای هر یک از مدل های بالارده 6.1 و 6.7 اینچی هم 15 تا 20 میلیون نمایشگر ارائه می گردد. در این میان، ال جی قرار است حدود 20 میلیون نمایشگر اولد برای مدل ارزان تر 6.1 اینچی به اپل تحویل دهد.

طبق گزارش سایت Nikkei، این یعنی حجم نمایشگرهای ال جی نسبت به سال گذشته حدود 5 برابر شده است. این یک خبر خوب برای LG Display محسوب می گردد که بازوی نمایشگرسازی این شرکت محسوب می گردد و طی حدودا دو سال گذشته ضررهای زیادی متحمل شده است.

همچنین اپل علاقه زیادی به متنوع کردن زنجیره تامین خود دارد و با این کار می تواند قطعات مختلف را با قیمت پایین تری دریافت کند. باید خاطرنشان کنیم بعد از اینکه فروش آیفون ها در سه ماهه دوم 2020 به حد پیش بینی موردنظر نرسید، اپل جریمه 950 میلیون دلاری به سامسونگ پرداخت نموده زیرا کمتر از قرارداد معین شده از این شرکت پنل های اولد خریداری نموده است.

در گزارش سایت Nikkei آمده که معلوم نیست این همکاری بین ال جی و اپل ادامه دار باشد. لازم به ذکر است سال گذشته ال جی پنل های LCD آیفون 11 را تامین نموده ولی کیفیت پنل های اولد این شرکت نتوانسته نظر اپل را جلب کند. در این رابطه باید به شرکت چینی BOE اشاره کنیم که پیروز شده کیفیت پنل های اولد خود را افزایش دهد و می خواهد با اپل همکاری کند.

مدتی قبل گزارشی منتشر شد که در آن آمده بود شرکت BOE چند میلیون پنل اولد برای مدل ارزان تر 6.1 اینچی آیفون 12 ارائه می نماید که ظاهرا قرار نیست سال جاری چنین اتفاقی بیفتد و این همکاری به سال بعد موکول شده است. این یعنی نقش ال جی در سال آینده به عنوان گزینه جایگزین سامسونگ کمرنگ تر از گذشته می گردد.

  • آیا خریداران آیفون 12 با حذف شارژر از جعبه کنار می آیند؟

منبع: Mac Rumors

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9621

به "ال جی پنل های اولد مدل 6.1 اینچی آیفون 12 را تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی پنل های اولد مدل 6.1 اینچی آیفون 12 را تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید