انتخابات پارلمانی با رنگ کرونا در کره جنوبی

به گزارش سهندبلاگ، انتخابات مجلس ملی کره جنوبی (مجلس) در حالی امروز برگزار می گردد که این کشور آسیایی نیز به مانند بیشتر کشورهای دنیا درگیر مبارزه با شیوع ویروس کروناست.

انتخابات پارلمانی با رنگ کرونا در کره جنوبی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امروز پانزدهم آوریل 2020 (27 فروردین) بیست و یکمین انتخابات مجلس کره جنوبی برگزار می گردد و طبق پیش بینی های اجرا شده حزب دموکرات یعنی حزب حاکم اکثریت کرسی های مجلس را بدست می آورد.

به نظر می رسد 145 تا 150 کرسی به حزب حاکم و 120 کرسی به حزب اپوزیسیون یعنی حزب اتحاد برای آینده خواهد رسید. مجلس کره جنوبی 300 کرسی دارد.

نتیجه این انتخابات به معنی شکل دهی توان مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی برای اجرا کردن طرح خود در دو سال پایانی دولتش نیز هست.

وی دستور کار خود را سیاست اقتصادی غیرسختگیرانه با هدف ایجاد شغل، افزایش حداقل دستمزد و تداوم کوشش برای تعامل مجدد با کره شاقتصادی قرار داده و میخواهد با استفاده از پیروزی در انتخابات مجلسی به این اهداف دست یابد.

کمیسیون ملی انتخابات هشت حوزه رای گیری برای بیش از سه هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا ایجاد کرد که همزمان با درمان بتوانند در انتخابات شرکت نمایند.

البته کمیسیون ملی انتخابات برای جلوگیری از ازدحام بیشتر در روز دهم آوریل (آدینه گذشته) اقدام به رای گیری در بعضی حوزه ها کرد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

رئیس جمهور کره جنوبی نیز در روز آدینه رای خود را در نزدیکی کاخ آبی (مقر ریاست جمهوری) به صندوق انداخت و گفت: احتمالا در روز رسمی رای گیری صفهای طولانی تشکیل گردد. امیدوارم رای گیری زودهنگام از ازدحام مردم در حوزه های رای گیری بکاهد.

طبق جدیدترین آمار شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی به 10564 نفر رسیده و 222 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

با توجه به همه گیری گسترده کرونا کره جنوبی یکی از کشورهای پیروز در زمینه مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شمار می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8138

به "انتخابات پارلمانی با رنگ کرونا در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات پارلمانی با رنگ کرونا در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید