انتقاد نماینده ساری از عدم کنترل مسافرت به شمال

به گزارش سهندبلاگ، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت به شهر های شمالی در روز های اخیر به نظر می رسد که شرایط شیوع کرونا در مازندران وخیم شود.

انتقاد نماینده ساری از عدم کنترل مسافرت به شمال

به گزارش ایسنا، منصور علی زارعی کننده مردم ساری و میاندرود در مجلس در انتقاد از تشدید مسافرت های مردم به شهر های شمال کشور گفت: عزاداری های شهر مازندران هر ساله بسیار با شکوه بود و با راه افتادن دسته ها به خیابان، جمعیت عزادار زیادی را به برون از خانه می کشاند. این سبک عزاداری ها امسال تعطیل شد تا از شیوع ویروس پیشگیری کند، اما مسافرت ها به این شهر ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

کننده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه قبل از تعطیلات از مردم خواستیم که به شهر های شمالی سفر نکنند گفت: مردم به این نکات گوش نکردند. با اینکه ورود به ساحل دریا ها ممنوع بود، اما عده زیادی به ساحل رفتند. شرایط شیوع کرونا قبل از تعطیلات قرمز نبود، اما تجمع اخیر مسافران شرایط را وخیم خواهد کرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان باید دقت لازم را به این مسائل داشته باشد. این دستگاه ها می تواند محدودیت هایی اعمال کنند. هم اکنون در ورودی بعضی از شهر ها به صورت مقطعی تب سنجی و کنترل صورت می گیرد، اما این حجم از کنترل اصلا کافی نیست.

زارعی در انتها گفت: دستگاه های اجرایی در مورد سفر به شمال کم کاری می کنند. مثلا دو هفته پیش که یک روز تعطیل بود، جاده را در روز های پنجشنبه و جمعه بسته بودند، در حالی که باید چهارشنبه این کار را می کردند. در همان روز چهارشنبه مسافر بسیاری وارد شهر شدند و به نوعی تجمع های خطرناکی را رقم زدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10077

به "انتقاد نماینده ساری از عدم کنترل مسافرت به شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده ساری از عدم کنترل مسافرت به شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید