انتقاد کوچکی نژاد از شیوه اجرای قانون تامین کالاهای اساسی

به گزارش سهندبلاگ، نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دولت در اجرای قانون تامین کالاهای اساسی کوتاهی می نماید و متاسفانه هیچ نظارتی در اجرای قانون مذکور نیست و همین امر سبب افزایش فشار بیش از حد به اقشار کم درآمد شده است.

انتقاد کوچکی نژاد از شیوه اجرای قانون تامین کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگاران، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس گفت: قانون تامین کالاهای اساسی طی مدت زمان طولانی در قوه مقننه به تصویب رسید، اما دولت در اجرای آن کوتاهی می نماید. متاسفانه هیچ نظارتی در اجرای قانون مذکور نیست و همین امر سبب افزایش فشار بیش از حد به اقشار کم درآمد شده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت های رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد اضافه نمود: قطعاً راه پیش روی قوه قضائیه خوب است. باید یادآور شد مبارزه با فساد به تنهایی نمی تواند، محقق گردد.

کوچکی نژاد در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تامین نهاده های دامی و کود، را به عنوان یکی از نیازهای اصلی کشاورزان نام برد گفت: امروزه با کمبود شدید در موارد یاد شده روبرو هستیم.

کوچکی نژاد در خاتمه در تذکری خطاب به وزیر صمت در خصوص گرانی مسکن در گیلان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه به دلیل اعمال سیاست های غلط، مصالح ساختمانی در گیلان گران است و همین موضوع سبب افزایش قیمت مسکن در استان شده که نیازمند رسیدگی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12706

به "انتقاد کوچکی نژاد از شیوه اجرای قانون تامین کالاهای اساسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کوچکی نژاد از شیوه اجرای قانون تامین کالاهای اساسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید