اگر می خواهید مرطوب کننده خریداری کنید...

به گزارش سهندبلاگ، اولین مشخصه یک مرطوب کننده خوب این است که موقع مصرف با کمی ماساژ جذب پوست گردد. مرطوب کننده هایی که این مشخصه را نداشته باشند باعث می شوند که از یک طرف محل استفاده آنها یعنی دست و صورت ظاهر چرب و براق پیدا کند و از طرف دیگر فرد بعد از مصرف مرطوب کننده احساس خوشایندی نداشته باشد.دومین ویژگی مرطوب کننده مناسب این است که بعد از شستشو به سرعت پاک گردد. البته برخی از مرطوب کننده ها طوری طراحی می شوند

اگر می خواهید مرطوب کننده خریداری کنید...

اگر می خواهید مرطوب نماینده خریداری کنید...

نویسنده:دکتر علیرضا واعظ شوشتری/ متخصص پوست و مو

اولین مشخصه یک مرطوب نماینده خوب این است که موقع مصرف با کمی ماساژ جذب پوست گردد. مرطوب نماینده هایی که این مشخصه را نداشته باشند باعث می شوند که از یک طرف محل استفاده آنها یعنی دست و صورت ظاهر چرب و براق پیدا کند و از طرف دیگر فرد بعد از مصرف مرطوب نماینده احساس خوشایندی نداشته باشد.

دومین ویژگی مرطوب نماینده مناسب این است که بعد از شستشو به سرعت پاک گردد. البته برخی از مرطوب نماینده ها طوری طراحی می شوند که در تماس با آب و مواد شوینده پاک نشوند و روی پوست باقی بمانند. این مرطوب نماینده ها اغلب برای بیماران مبتلا به اگزما تجویز می شوند تا در تماس با آب و مواد شوینده ضمن رطوبت دهی به پوست، از پوست در برابر مواد شیمیایی موجود در شوینده محافظت نمایند.

سومین ویژگی که برای انتخاب مرطوب نماینده باید مدنظر باشد،قوام مناسب آن است. مرطوب نماینده ها می توانند به فرم لوسیون، کرم یا پماد باشند. وقتی قرار باشد که مرطوب نماینده برای محل هایی که وسعت زیادی دارند مثل تنه و اندام ها استفاده بگردد، بهتر است از لوسیون ها که قوام شلی دارند و در واقع مایع هستند، استفاه گردد ولی برای دست و صورت بسته به مقدار خشکی پوست بهتر است از کرم یا پماد استفاده بگردد. همین جا اشاره می کنیم که پمادها نسبت به کرم ها چربی بیشتری دارند و به همین دلیل قدرت مرطوب نمایندگی آنها بیشتر است، پس وقتی که مرطوب نماینده برای پوست بسیار خشک به کار می رود، استفاده از فرم پماد بهتر است. بقیه مشخصات مرطوب نماینده اغلب سلیقه ای است. مثل اینکه: مرطوب نماینده باید رنگ و بوی خوبی داشته باشد و به خوبی روی پوستی پخش گردد.

نکته آخر اینکه مرطوب نماینده نباید موقع استفاده ایجاد حساسیت، خارش یا قرمزی بکند. در صورت ایجاد حساسیت یا خارش فرد باید از مرطوب نماینده هایی که فاقد مواد حساسیت زا هستند، استفاده کند. و انتها این که، یک مرطوب نماینده خوب باید سریع جذب پوست گردد، راحت با شستشو پاک گردد، قوام متناسب با محل کاربردش داشته باشد و بعد از مصرف ایجاد حساسیت و خارش نکند.

منبع: http://www.salamat.com

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: راسخون
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15387

به "اگر می خواهید مرطوب کننده خریداری کنید..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر می خواهید مرطوب کننده خریداری کنید..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید