بابک جهانبخش دچار حمله قلبی شد

به گزارش سهندبلاگ، بابک جهانبخش خواننده مشهور پاپ دچار حمله قلبی شده و بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده است.

بابک جهانبخش دچار حمله قلبی شد

محمد حاتم پور مدیرعامل شرکت آوای فروهر ضمن تایید این خبر از عمل جراحی بابک جهانبخش در روز های آینده اطلاع داد و اعلام نمود: متاسفانه آخر هفته بدی را گذراندیم. سه رگ اصلی بابک دچار گرفتگی حاد شده است. او خطر سکته را از سر گذرانده، اما هم اکنون تحت نظر پزشکان معالج خود در حال آماده شدن برای عمل جراحی قلب باز است.

گفته می گردد این خواننده پس از اعلام آمادگی تیم پزشکی خود، اواخر این هفته مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

در روز های گذشته خبر برگزاری کنسرت ضبط شده بابک جهانبخش با بلیت 55 هزار تومانی در روز های 26 و 27 آذر ماه، هیاهوی زیادی را در فضای مجازی باعث شده است.

محمد حاتم پور اضافه نمود: از طرفداران جهانبخش تقاضا می گردد برای بهبودی و سلامتی اش، با دعا و انرژی مثبت خودشان همراه این هنرمند عزیز باشند.

این خواننده اواخر هفته گذشته در پاسخ به بعضی ادعا های رسانه ای درباره کنسرت اخیر خود، اعلام نمود: به این اجرا و اثری که فراوری کردیم، ایمان داریم و هرگز کم نگذاشتیم و اصلاً هدفمند فراوری کردیم که کیفیتش سینماتیک باشد و جذابیتش چند برابر. نتیجه یک کوشش بلند مدت که تماماً عشق به مخاطب را در آن خواهید دید.

با این اوصاف و بنا به اعلام تهیه کننده این کنسرت، بابک جهانبخش فیلم کنسرت خود را در شب جراحی از روی تخت بیمارستان تماشا خواهد نمود.

بابک جهانبخش کیست؟

بابک جهانبخش متولد سال 1362 در بوخوم آلمان است. او موسیقی را از همان کودکی دنبال کرد پس از حضور در ایران چند آلبوم و ده ها تک آهنگ منتشر کرد.

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از سرانجام تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود.

او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن موقع با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

در سال 82 فراوری اولین آلبوم او آغاز شد و در سال 84 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. او با انتشار آلبوم من و بارون وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد. ترانه من و بارون از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11834

به "بابک جهانبخش دچار حمله قلبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابک جهانبخش دچار حمله قلبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید