بازگشت شرایط عادی به پارسیان، برق بعضی مناطق به خاطر ایمنی جان مردم قطع شده است

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شرایط عادی پس از بارندگی امروز در غرب استان به ویژه شهرستان بستک و پارسیان حاکم شده است.

بازگشت شرایط عادی به پارسیان، برق بعضی مناطق به خاطر ایمنی جان مردم قطع شده است

علیرضا صفاایسینی عصر امروز سه شنبه 26 آذر در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: از ساعت 14 که بارندگی در منطقه کاهش یافت محور مواصلاتی پارسیان به بندرلنگه بازگشایی شده و دیگر مسئله ای در این محور وجود ندارد.

وی با اشاره به منطقه رودخانه کوشکنار اعلام کرد: این منطقه نیز به دلیل طغیان رودخانه کوشکنار مسدود شده که با فروکش رودخانه این محور نیز بازگشایی خواهد شد.

صفاایسینی خاطر نشان کرد: قطعی برق و آب بیشتر نقاط به مدار بازگشته تنها در چند منطقه به دلیل ایمنی مردم برق قطع شده که پس از فروکش کردن آن آنها نیز در مدار قرار خواهند گرفت.

وی اضافه نمود: در تمام مدت بارندگی از هم طریق ارتباط بیسیم و ارتباط ماهواره ای با فرماندار و هلال احمر پارسیان در ارتباط بوده ایم و مسئله ای در این خصوص وجود نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به برقراری ارتباط به وسیله ایرانسل در پارسیان، اضافه نمود: به دلیل بروز مسائلی در فیبر نوری پارسیان شرکت زیر ساخت در ایجاد ارتباط با مشکل روبرو شده که در حال برطرف سازی آن هستند.

وی با اشاره به بارش 165 میلیمتر در بستک گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی در شهرستان بستک خوشبختانه تنها آب گرفتگی معابر و تعدادی خانه مسکونی رخ داده که برای برطرف آنها اقدامات لازم در حال اجرا است.

صفاایسینی با بیان اینکه خوشبختانه در پارسیان و بستک خسارات جانی نداشته ایم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولویت در امداد و نجات ها جلوگیری از خسارت جانی است خوشبختانه در این دو شهرستان هیچ خسارت جانی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه بارندگی ها تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت،اضافه نمود: از امشب بارندگی در شرق استان نیز شروع خواهد شد از تمامی هم استانی ها درخواست می گردد که به منظور کاهش خسارات احتمالی و بروز مسائل از تردد های غیر ضروری پرهیز نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5984

به "بازگشت شرایط عادی به پارسیان، برق بعضی مناطق به خاطر ایمنی جان مردم قطع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شرایط عادی به پارسیان، برق بعضی مناطق به خاطر ایمنی جان مردم قطع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید