تایوان موشک آزمایش کرد

به گزارش سهندبلاگ، در حالی که تنش ها در تنگه تایوان در حال افزایش است و هواپیماهای چین و آمریکا بر فراز این منطقه به پرواز درامده اند، ارتش تایوان از آزمایش موشکی اطلاع داد.

تایوان موشک آزمایش کرد

به گزارش روزنامه ساوث چاینا به نقل از وزارت دفاع این جزیره، تایوان در حال اجرا یک رزمایش چهار روزه است و از تجهیزات و تسلیحات پیشرفته ای در این تمرینات استفاده می گردد.

دولت تایوان پیشتر اعلام نموده بود که در حال افزایش توان نظامی خود در برابر چین است و ارتش این کشور چندین فروند موشک در سواحل جنوبی و شرقی درچارچوب برنامه توسعه موشکی پرتاب نموده است.

آژانس شیلات در تایوان هم گفته است که در روزهای آینده نیز در جریان این رزمایش قرار است موشک های دیگری پرتاب گردد و زمان و مکان به اطلاع مردم و ماهیگیران در حوالی منطقه خواهد رسید.

چین و آمریکا هم حضور نظامی خود را در این منطقه افزایش داده اند این هفته یک فروند هواپیمای ترابری آمریکا برفراز تایوان ظاهر شد و به دنبال آن گروهی از جنگنده های سوخو چین آن را تعقیب کردند.

وزارت دفاع تایوان حاضر به اعلام جزییات و نوع موشک های آزمایش شده نشده است اما گزارش های مربوط به اینکه در روزهای آینده قرار است آزمایش های موشکی بیشتری انجام گردد، تکذیب نشده است.

ظاهرا موشک ها پنجشنبه شب از منطقه پینگ تونگ تایوان مورد آزمایش قرار گرفته و بعضی رسانه های محلی آنها را از نوع موشک های زمین به هوا از مدل کمان آسمان دانسته اند که 200 کیلومتر برد دارد.

تایوان نزدیک به دو ماه قبل اقدام به انجام آزمایش چندین فروند موشک کروز کرد موشک هایی که برد آنها به یک هزار و 500 کیلومتر می رسد.،ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9068

به "تایوان موشک آزمایش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایوان موشک آزمایش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید