تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد

به گزارش سهندبلاگ، دیجیاتو: اینستاگرام بالاخره تبلیغات را به بخش Reels افزود. این بخش که با الگوبرداری از تیک تاک پیاده سازی شده، از امروز در سراسر دنیا میزبان تبلیغات می شود. این تبلیغات مشابه ویدیوهای معمولی خواهند بود و با زمان حداکثر 30 ثانیه بین ویدیوهای عادی نمایش داده می شوند.

تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد

تبلیغات بخش Reels که اینستاگرام از امروز آن ها را به کاربران نمایش می دهد، دارای برچسب کوچکی تحت نام Sponsored هستند که زیر نام سرویس تبلیغاتی نوشته می شود. اینستاگرام تبلیغات ریلز را از ماه آوریل در استرالیا، برزیل، آلمان و هند آغاز کرد. فیسبوک با این اقدام استراتژی جدی تری را برای تبلیغات در پیش گرفته و علاوه بر ریلز، تا چند روز دیگر در اپلیکیشن های آکیلس کوئست هم تبلیغات نشان خواهد داد.

اینستاگرام اعلام نکرده که تعداد نمایش تبلیغات ریلز برای هر فرد چقدر خواهد بود. این سیستم ظاهرا بر اساس نحوه استفاده کاربر از خود اینستاگرام تصمیم می گیرد که چند تبلیغ را به فرد نمایش دهد. این شرکت وعده داده که بازخورد کاربران درباره تبلیغات ریلز را بررسی می کند و درباره عملکرد تجاری این تبلیغات ارزیابی خواهد داشت.

تبلیغات ریلز هم مثل سایر محصولات تبلیغی اینستاگرام با یک مدل مزایده ای راه اندازی می شود. با این حال، تا به امروز اطلاعاتی ارائه نشده که اثرگذاری تبلیغات ریلز را در فاز آزمایشی نشان دهد. این شرکت هنوز هیچ ابزار یا قالبی هم در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار نداده تا بتوانند کار با بخش تبلیغات ریلز را آغاز کنند و برای این بخش تبلیغ بسازند. این شرکت احتمالا فرض کرده که همه سیستم های تبلیغاتی از قبل ابزارهای لازم برای ایجاد تبلیغات عمودی را دارند.

سرویس ریلز تابستان پارسال آغاز به کار کرد و هنوز آماری درباره شرایط عملکرد آن منتشر نشده است. رئیس اینستاگرام، آدام موسری در ماه ژانویه گفته بود که بخش ریلز در حال رشد است اما شرکت هنوز از این بخش رضایت کافی ندارد. ریلز در حال حاضر در بیش از 80 کشور در دسترس است.

دیجیاتو: اینستاگرام بالاخره تبلیغات را به بخش Reels اضافه کرد. این بخش که با الگوبرداری از تیک تاک پیاده سازی شده، از امروز در سراسر دنیا میزبان تبلیغات می شود. این تبلیغات مشابه ویدیوهای معمولی خواهند بود و با زمان حداکثر 30 ثانیه بین ویدیوهای عادی نمایش داده می شوند.

تبلیغات بخش Reels که اینستاگرام از امروز آن ها را به کاربران نمایش می دهد، دارای برچسب کوچکی تحت نام Sponsored هستند که زیر نام سرویس تبلیغاتی نوشته می شود. اینستاگرام تبلیغات ریلز را از ماه آوریل در استرالیا، برزیل، آلمان و هند آغاز کرد. فیسبوک با این اقدام استراتژی جدی تری را برای تبلیغات در پیش گرفته و علاوه بر ریلز، تا چند روز دیگر در اپلیکیشن های آکیلس کوئست هم تبلیغات نشان خواهد داد.

اینستاگرام اعلام نکرده که تعداد نمایش تبلیغات ریلز برای هر فرد چقدر خواهد بود. این سیستم ظاهرا بر اساس نحوه استفاده کاربر از خود اینستاگرام تصمیم می گیرد که چند تبلیغ را به فرد نمایش دهد. این شرکت وعده داده که بازخورد کاربران درباره تبلیغات ریلز را بررسی می کند و درباره عملکرد تجاری این تبلیغات ارزیابی خواهد داشت.

تبلیغات ریلز هم مثل سایر محصولات تبلیغی اینستاگرام با یک مدل مزایده ای راه اندازی می شود. با این حال، تا به امروز اطلاعاتی ارائه نشده که اثرگذاری تبلیغات ریلز را در فاز آزمایشی نشان دهد. این شرکت هنوز هیچ ابزار یا قالبی هم در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار نداده تا بتوانند کار با بخش تبلیغات ریلز را آغاز کنند و برای این بخش تبلیغ بسازند. این شرکت احتمالا فرض کرده که همه سیستم های تبلیغاتی از قبل ابزارهای لازم برای ایجاد تبلیغات عمودی را دارند.

سرویس ریلز تابستان پارسال آغاز به کار کرد و هنوز آماری درباره شرایط عملکرد آن منتشر نشده است. رئیس اینستاگرام، آدام موسری در ماه ژانویه گفته بود که بخش ریلز در حال رشد است اما شرکت هنوز از این بخش رضایت کافی ندارد. ریلز در حال حاضر در بیش از 80 کشور در دسترس است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14640

به "تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات Reels اینستاگرام برای تمام کاربران جهان فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید