تداوم لغو پرواز هواپیماهای بوئینگ در ژاپن

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران : شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز ژاپن اظهار داشت، لغو پرواز کلیه هواپیماهای بوئینگ دریم لاینر حداقل تا سرانجام ماه می ادامه خواهد داشت.

تداوم لغو پرواز هواپیماهای بوئینگ در ژاپن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانس 24؛ در حالی که به نظر می رسد مسائل نسل جدید هواپیماهای بوئینگ تمامی نداشته باشد، شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز ژاپن از زمین گیر شدن هواپیماهای دریم لاینر خود تا خاتمه ماه می خبر داده است.

این شرکت هواپیمایی ژاپن در ماه های آوریل و می 2012 بیش از 1714 پرواز خود را لغو کرده است، تعداد کل پروازهای لغو شده این شرکت از ماه ژانویه که هواپیماهای بوئینگ دریم لاینر به علت نقص فنی زمین گیر شده اند به بیش از 3600 پرواز رسیده است و این مساله زیان و ضرر شدیدی را بر این شرکت ژاپنی وارد کرده است.

تازه ترین پروازهای لغو شده از سوی شرکت آل نیپون ایرویز شامل 1250 پرواز داخلی و 464 پرواز خارجی است که شامل مقصدهای سئول، سیاتل و فرانکفورت می شود.

یک سخنگوی شرکت آل نیپون ایرویز در این رابطه تاکید کرد، متاسفانه لغو این پروازها در هفته طلایی کاری ما انجام می شود ولی ما تصمیم گرفته ایم تا به مشتریان خود لغو این پروازها را اطلاع دهیم و هنوز معلوم نیست فعالیت مجدد این هواپیماها از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

این شرکت ژاپنی بزرگترین مشتری هواپیماهای بوئینگ دریم لاینر به شمار می رود که تا کنون 17 فروند از 50 فروند بوئینگ 787 فعال در سراسر جهان را تحویل گرفته است.

پس از وقوع دو حادثه در این هواپیماها که شامل ذوب شدن باطری لیتیومی آن بوده است، اداره هوانوردی فدرال آمریکا نسبت به فعالیت بوئینگ دریم لاینر در سراسر جهان، هشدار داده است.

در ماه ژانویه پس از آتش دریافت باطری هواپیمای بوئینگ 787 در ژاپن و بلند شدن دود از آن ، همه این هواپیماها در سراسر جهان زمین گیر شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6838

به "تداوم لغو پرواز هواپیماهای بوئینگ در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم لغو پرواز هواپیماهای بوئینگ در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید