تردد در جاده های استان ها روان است

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - مرکز مدیریت راه های کشور گفت تردد در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان است و در 11 استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.

تردد در جاده های استان ها روان است

این مرکز تردد در محورهای شمالی چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال، آزادراه قزوین ـ رشت به شکل رفت و برگشت روان انجام می گردد.

بارش برف و باران در محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، البرز، مازندران، لرستان، تهران، چهار محال و بختیاری و بارش باران در محورهای بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمانشاه و مرکزی گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه های کشورراستاهای شهداد ـ نهبندان، خرم آباد ـ پلدختر مسدود خاطرنشان کرد و در محور قزوین همدان کیلومتر 110 محدودیت تردد گزارش شد و تردد از راستا روبه رو به شکل دو طرفه انجام می گردد.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 262 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل تردد 7.6 درصد کاهش داشت که 19.5 درصد این ترددها سهم وسایل نقلیه سنگین بود. اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 انجام شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11535

به "تردد در جاده های استان ها روان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در جاده های استان ها روان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید