تساوی ماشین سازی و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش سهندبلاگ، دو تیم فوتبال ماشین سازی و پرسپولیس در انتها نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی ماشین سازی و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، دو تیم فوتبال ماشین سازی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این ملاقات با نتیجه بدون گل به انتها رسید.

پرسپولیس بازی را هجومی تر شروع کرد و حتی در دقیقه 11 هم می توانست به گل نخست خود دست یابد اما مهدی ترابی در فرصتی تک به تک، تعادلش را از دست داد و ضربه بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت سیامک نعمتی بود که فرصت داشت با یک شوت از راه دور دروازه میزبان را باز کند اما واکنش حامد لک مانع از گلزنی سرخ ها شد. در ادامه باز هم پرسپولیس حملاتی را به روی دروازه انجام داد اما بی دقتی در پاس و ضربات آخر باعث دروازه ماشین سازان باز نشود.

پس از دقیقه 30، این بازیکنان ماشین سازی بودند که توانستند در 15 دقیقه انتهای خود را در زمین پیدا نمایند اما نبود خلاقیت باعث شد تا آن ها نتوانند موقعیت جدی را روی دروازه رادوشویچ ایجاد نمایند تا بازی با همان نتیجه بدون گل در نیمه اول انتها پیدا کند. البته در دقایق انتهای نیمه نخست پرسپولیس می توانست توسط رسن و حسین پور به گل برسد که بی دقتی آن ها مانع از گلزنی شد.

ترکیب ماشین سازی: حامد لک، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، مسیح زاهدی، سید محمد خرم الحسینی، عزیز معبودی، میلاد نوری، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، سعید حسین پور، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9470

به "تساوی ماشین سازی و پرسپولیس در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی ماشین سازی و پرسپولیس در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید