شرح زالی درباره برنامه 10 روزه واکسیناسیون افراد بالای 18 سال

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران خاطرنشان کرد که برای برنامه 10 روزه واکسیناسیون افراد بالای 18 سال به هفت میلیون دز واکسن احتیاج است.

شرح زالی درباره برنامه 10 روزه واکسیناسیون افراد بالای 18 سال

علیرضا زالی در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای استان تهران که امروز آدینه با حضور استاندار برگزار گردید، گفت: برای اینکه بتوانیم تمام افراد بالای 18 سال را پوشش واکسیناسیون قرار دهیم طبیعتا امکانات لازم برای آن برای ما فراهم نیست و این جلسه امروز برگزار گردید تا برنامه ریزی های لازم برای این کار انجام گردد و اگر این امکانات فراهم گردد می توانیم ظرف ده روز واکسیناسیون در استان را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد : اولین تاکتیک ما افزایش مراکز تجمیعی است و موارد دیگر شامل افزایش شیفت های مراکز به دو و سه شیفت، استفاده از ظرفیت بیمارستان ها که امکانات لازم و فضای جداگانه دارند و بعلاوه مراکز بهداشتی که فعال نبودند هم وارد مدار شوند، این دست اقداماتی است که می تواند سرعت بیشتری به واکسیناسیون دهد.

زالی اضافه کرد: اگر بخواهیم کل واکسیناسیون تهران را انجام دهیم به 20 میلیون دوز واکسن احتیاج داریم و تا روز گذشته 7 میلیون و 125 هزار واکسن در تهران تزریق شده و یعنی ما به 13 میلیون واکسن دیگر برای پوشش کامل دو دوز تهران احتیاجمندیم؛ اما برای واکسیناسیون در این 10 روز، 13 میلیون احتیاج نداریم بلکه با هفت میلیون دز این کار انجام خواهد شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران این را هم گفت که از وزارت بهداشت درخواست کردیم که این هفت میلیون دز واکسن را در اختیار ما قرار دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15321

به "شرح زالی درباره برنامه 10 روزه واکسیناسیون افراد بالای 18 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح زالی درباره برنامه 10 روزه واکسیناسیون افراد بالای 18 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید