توقیف 39 میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش 39 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

توقیف 39 میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان اصفهان حین گشت زنی در خیابان هزارجریب به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی های لازم از این خودرو بازرسی شد که 3 هزار و 950 ایمپلنت دندانپزشکی خارجی و 418 بسته ماسک پزشکی خارجی کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله قاچاق آن توقیف شدند، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش تجهیزات پزشکی قاچاق را 39 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند که ارزش ایمپلنت های کشف شده 39 میلیارد ریال و ماسک های پزشکی 200 میلیون ریال اعلام شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی و تورم و افزایش بیکاری در کشورمان می شود که نیروی انتظامی در این رابطه تمام توان خود را به کار بسته و اجازه فعالیت به مفسدان اقتصادی جامعه را نخواهد داد و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11313

به "توقیف 39 میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 39 میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید