جلوگیری از مسافرت مبتلایان کرونا

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تطبیق کد ملی مسافران قطار، هواپیما و اتوبوس شهری با کد ملی بیماران مبتلا به کووید 19، به زودی بیماران امکان خرید بلیت یا دریافت کارت پرواز یا سوار شدن را ندارند.

جلوگیری از مسافرت مبتلایان کرونا

امیر ناظمی -رئیس سازمان فناوری اطلاعات- به تازگی در توئیتر نوشت: طبق یک آنالیز با وزارت بهداشت، تعیین شد 20 درصد مبتلایان به کرونا، قرنطینه را رعایت نمی نمایند. با ابلاغ وزارت بهداشت بر پایه دولت الکترونیکی، به زودی مبتلایان کووید 19 امکان استفاده از قطار بین شهری، پروازهای هواپیمایی و تاکسی های اینترنتی را در دوران بیماری و قرنطینه ندارند.

وی درباره چگونگی این روش شرح داد: کد ملی مسافران قطار، هواپیما و اتوبوس شهری با کد ملی بیماران تطابق داده می گردد و بیماران امکان خرید بلیت یا دریافت کارت پرواز یا سوار شدن را ندارند. کد ملی رانندگان تاکسی اینترنتی با کد ملی بیماران چک می گردد.

همچنین بهنام ولی زاده -سرپرست معاونت دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات- در توئیتر نوشت: با دستور معاون وزیر ارتباطات از هفته گذشته پیاده سازی این کار را آغاز نموده ایم. وب سرویس سمت وزارت بهداشت و مرکز ملی تبادل اطلاعات آماده شده، با اتصال شرکت های هواپیمایی، رجا، اپلیکیشن ها و سایت های فروش بلیت، موضوع تکمیل خواهد شد که در حال اجرا است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11252

به "جلوگیری از مسافرت مبتلایان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از مسافرت مبتلایان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید