حس مادرانه ای که سالن کشتی ایرانی ها را بهم ریخت

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: حضور مادر یکی از کشتی گیران در سالن، یکی از اتفاقات جالب مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور بود.

حس مادرانه ای که سالن کشتی ایرانی ها را بهم ریخت

کشتی یکی از قدیمی ترین ورزش ها است. کشتی در تمامی تمدن های آغازین بشری وجود دارد. البته کشتی اولین بار در یون باستان به یک ورزش واقعی تبدیل و در سال 704 پ. م وارد المپیک شد. در المپیک باستان قهرمان کشتی پس از قهرمان پرتاب دیسک مهم ترین پهلوان یونان شمرده می شد. داستان رقابت اودیسه و آژاکس که هومر در ایلیاد روایت نموده است از قدیمی ترین و باشکوه ترین داستان های مربوط به کشتی است. در ادامه عکس های مادر ایرانی که در سالن کشتی حضور دارد و فرزندش را تشویق می نماید، ببینید.

در حالی که نگاه همه علاقه مندان به کشتی این روزها به نروژ، محل برگزاری مسابقات جهانی کشتی 2021 است، در روزهای اخیر مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور بعد از مدتی وقفه به خاطر ویروس کرونا به میزبانی شهر الیگودرز استان لرستان در حال برگزاری است.

در شرایطی که حضور خانواده ورزشکاران در سالن کشتی در این رقابت ها منعی نداشت، شور و شوقی که بعضی از خانواده ها روی سکوها به وجود آورده بودند، در نوع خود جالب توجه بود.

در این میان یکی از کشتی گیران که به جمع 4 نفر برتر مسابقات هم راه پیدا نموده بود، به شکل جالبی از سوی مادرش از روی سکوها حمایت می شد. صدای فریادهای مادر این کشتی گیر در سالن پیچیده بود و وقتی فرزندش در لحظات پایانی مسابقه نیمه نهایی با یک فن 4 امتیازی رجحان اش را از دست داد، گویا جهان روی سرش خراب شده بود.

چهره درهم و گریان مادر این کشتی گیر وقتی فرزندش نتوانست به فینال مسابقات نونهالان کشور راه پیدا کند، خیلی از حاضران در سالن را تحت تاثیر قرار داد.

ورزش 3

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: رکنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15682

به "حس مادرانه ای که سالن کشتی ایرانی ها را بهم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حس مادرانه ای که سالن کشتی ایرانی ها را بهم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید