خبرنگاران اجرای طرح تشدید بازرسی مرغ و تخم مرغ در البرز

به گزارش سهندبلاگ، کرج - خبرنگاران - مدیربازرسی و نظارت اصناف البرز از اجرای طرح تشدید نظارتی بعضی کالاهای پرمصرف مانند مرغ ، تخم مرغ و میوه در سطح بازارهای این استان خبرداد .

خبرنگاران اجرای طرح تشدید بازرسی مرغ و تخم مرغ در البرز

علی اصغر مددی روز یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: طی روزهای گذشته به دلیل افزایش نهاده های دامی و بعضی مسائل دیگر در مرغداری ها ، قیمت مرغ و تخم مرغ و فرآورده های آن با افزایش قیمت روبرو بوده است .

وی اضافه نمود: در اجرای طرح های تشدید بازرسی ها ، ضمن تنظیم گزارش های تحلیلی و آنالیز علل قطعی افزایش قیمت ها و ارائه آن به مرکز داده ها و آمار اتاق اصناف ایران ، عملکرد واحد های صنفی و نرخ های آنها نیز مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و با موارد تخلف احتمالی در چارچوب قانون برخورد می گردد .

وی گفت که همچنین با شروع فصل گرما و برداشت میوه های نوبرانه یا فصلی و تقاضای بازار مصرف ، شاهد افزایش قیمت بعضی فرآورده های کشاورزی در سطح کشورو استان البرز نیز بودیم که طرح تشدید نظارت بر قیمت میوه نیز دراستان البرز به اجرا درآمده است.

مددی گفت: طرح های بازرسی و نظارت در حوزه کالاهای اساسی پروتئین ، حبوبات و غلات ، میوه و صیفی، قند ،شکر و چای ، روغن خوراکی ، نهاده های دامی ، کاغذ ، مصالح ساختمانی ، فولاد ، لاستیک ،روغن موتور ، لوازم بهداشتی و لوازم خانگی نیز به صورت ویژه درحال اجرا است.

همچنین همکاری با اتاق اصناف در اجرای طرح جامع ساماندهی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب در دستور کار این مجموعه قرار گرفته که این طرح از شهرستان کرج شروع شده و در آینده نزدیک در کل شهرستان های این استان تعمیم داده می گردد.

اکنون بیش از 120 هزار واحد صنفی درحوزه کالا و خدمات در استان البرز فعالیت می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9231

به "خبرنگاران اجرای طرح تشدید بازرسی مرغ و تخم مرغ در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای طرح تشدید بازرسی مرغ و تخم مرغ در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید