خبرنگاران اجرای مرحله 2 پتروشیمی بجنورد توجیه مالی دارد

به گزارش سهندبلاگ، بجنورد - خبرنگاران - معاون مالی معاون اول رییس جمهوری گفت: اجرای مرحله 2 پتروشیمی خراسان (مستقر در بجنورد) از توجیه فنی و مالی لازم برخوردار است.

خبرنگاران اجرای مرحله 2 پتروشیمی بجنورد توجیه مالی دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، سعید شیرکوند این مطلب را روز سه شنبه در نشست مشترک استاندار و نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با وی عنوان نمود.

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، نیز در این ملاقات با دفاع از حق و حقوق مردم این استان در حوزه صنایع، به ویژه صنایع حوزه وزارت نفت، به تشریح مسائل و دغدغه های استان در جهت توسعه اشتغال و درآمدزایی پرداخت.

در این ملاقات مقرر شد مسوولان مربوطه و هیات رییسه مجتمع پتروشیمی خراسان، در برنامه ای زمانبندی شده مقدمات اجرایی شدن این طرح را فراهم نموده و به مرحله اجرا برسانند.

اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان از سالها پیش مطرح و به یک مطالبه جدی برای مردم این استان تبدیل شده است، اما تا کنون اقدامی عملی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

اکنون مدیریت ارشد استان و نیز نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، با هدف توسعه مالی منطقه با جدیت پیگیر اجرای این وعده بر زمین مانده هستند.

مجتمع پتروشیمی خراسان در 17 کیلومتری شرق بجنورد، در جهت بجنورد- شیروان، از پیشرفته ترین واحدهای تولیدکننده آمونیاک، کود شیمیایی اوره، ملامین و ازت است.

طرح جی. تی. پی. پی به عنوان طرح توسعه ای شرکت پتروشیمی خراسان در سال 94 در بجنورد کلنگ خورد اما اجرای آن به علل مختلف محقق نشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11608

به "خبرنگاران اجرای مرحله 2 پتروشیمی بجنورد توجیه مالی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای مرحله 2 پتروشیمی بجنورد توجیه مالی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید