خبرنگاران اخبار کوتاه حوادث از بوکان

به گزارش سهندبلاگ، مهاباد- خبرنگاران- تصادف در بلوار استاد هه ژار و آتش دریافت خانه ویلایی از جمله حوادث اتفاق افتاده طی هفته جاری در بوکان است.

خبرنگاران اخبار کوتاه حوادث از بوکان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: آتش دریافت خانه ویلایی در بلوار سلامت این شهرستان 200 میلیون ریال خسارت برجا گذاشت.

سید فواد هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: خانه باغی در بلوار سلامت بوکان واقع راستا جاده روستای کوسه طعمه حریق شد که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره 2 این سازمان، حریق اطفا و از گسترش خسارات بیشتر جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دست مبل، 2 تخته فرش و سفید کاری و گچ کاری و همچنین سقف پی وی سی این واحد مسکونی طعمه حریق شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست آنالیز است.

وی از نبود نردبان هیدرولیک 30 متری در سازمان آتش نشانی انتقاد کرد و افزود: اگر آتش نشانی به این دستگاه مجهز بود، شاید منزل کمتر دچار خسارت می شد.

حادثه دیگر برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیرچه چراغ برق بود که یک فوتی و یک زخمی بر جای گذاشت.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: در پی اعلام وقوع تصادف شدید در بلوار استاد هه ژار و محبوس شدن سرنشینان بلافاصله 2 تیم از آتش نشانان ایستگاه های شماره یک و 3 این سازمان به محل اعزام شدند.

سید فواد هاشمی ادامه داد: حادثه برخورد شدید یک دستگاه پژو 405 با تیر برق داخل بلوار بود که آتش نشانان توانستند با برش سقف خودرو با بهره گیری از ست هیدرولیکی نجات، 2 نفر مصدوم داخل خودرو را آزاد سازی نموده و تحویل عوامل اورژانس 115 دهند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه 2 سرنشین خودروی سواری به شدت مصدوم شدند که یکی از آنها در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: این تصادف در حالی به وقوع پیوسته که چندین هفته متوالی در معابر مختلف سطح شهر حوادثی به این شکل تکرار شده است.

چهار ایستگاه آتش نشانی با 40 نفر نیرو در بوکان در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12117

به "خبرنگاران اخبار کوتاه حوادث از بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار کوتاه حوادث از بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید