خبرنگاران درخشش 7 عضو کانون آذربایجان غربی در مهرواره نیایش

به گزارش سهندبلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: اعضای این کانون، هفت عنوان برگزیده و شایسته تقدیر را در مهرواره کشوری نیایش در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی کسب کردند.

خبرنگاران درخشش 7 عضو کانون آذربایجان غربی در مهرواره نیایش

جواد زاهدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: زهرا حسینی عضو مرکز شماره یک ارومیه عنوان برگزیده و فاطیما بحری از مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان شایسته تقدیر بخش سفالگری، پریا نبی زاده از مرکز شماره یک مهاباد عنوان برگزیده بخش کاردستی، هستی سلیمان زاده عضو مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان برگزیده و فاطمه یاورزاده از مرکز شماره 2 ارومیه عنوان شایسته تقدیر بخش شعر کودک را کسب کردند.

وی ادامه داد: حدیث نوری از مرکز شماره یک ارومیه در بخش خوشنویسی و فاطمه یاورزاده عضو مرکز شماره 2 ارومیه در بخش خوشنویسی عنوان شایسته تقدیر این مهرواره را برای آذربایجان غربی کسب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ششمین مهرواره نیایش با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت بچه ها و نوجوانان با خداوند و هم چنین نشانه های آفرینش در گستره کشوری از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

زاهدی اضافه نمود: با انتشار فراخوان این مهرواره، در بخش فرهنگی آثاری در حوزه های کتاب سازی، نشریه دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره نیایش ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت و برترین ها معرفی شدند.

وی اضافه نمود: هم چنین بخش هنری این رویداد در رشته های خوش نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و بخش ادبی با موضوع های شعر، داستان، نثر ادبی برگزار شد.

حدود هفت هزار اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه رویداد فرهنگی، هنری و ادبی نیایش ارسال شده بود و آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا به صورت حضوری و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن ها ارسال می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9103

به "خبرنگاران درخشش 7 عضو کانون آذربایجان غربی در مهرواره نیایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخشش 7 عضو کانون آذربایجان غربی در مهرواره نیایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید