خبرنگاران پلاک بومی تنها مجوز ورود به مشهد است

به گزارش سهندبلاگ، مشهد- خبرنگاران- رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در اجرای محدودیتهای جدید برای جلوگیری از شیوع کرونا در مشهد، فقط خودروهای دارای پلاک بومی اجازه ورود به این شهر را می گیرند.

خبرنگاران پلاک بومی تنها مجوز ورود به مشهد است

سرهنگ حسین میش مست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در مرحله جدید طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به مشهد، طبق تصمیم پلیس هدایت و رانندگی کشور، خودروهای غیربومی با نامه فرمانداری نیز اجازه ورود به مشهد را ندارند.

وی ادامه داد: در این مرحله فقط مالکان خودروهای دارای پلاک غیربومی که مشکل پزشکی یا کار قضایی داشته باشند، مجوز ورود به مشهد را دریافت می نمایند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در مرحله قبل اجرای این طرح، مالکان خودروهای دارای پلاک غیربومی با نامه فرمانداری شهرهای خود مجوز ورود به مشهد را دریافت می کردند اما در این مرحله نامه فرمانداری قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای شرایط قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا 13 دی ماه سال جاری در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد و با آبی شدن شرایط مشهد از 13 دی متوقف شد. اجرای این طرح دوباره از 18 بهمن ماه جاری با زرد شدن شرایط مشهد در حال انجام است.

استان 6 میلیون و 870 هزار نفری خراسان رضوی با گستره ای معادل هفت درصد مساحت کشور 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز یک میلیون و 574 هزار و 12 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 74 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 59 هزار و 483 نفر رسیده است.

همچنین تا به امروز یک میلیون و 344 هزار و 791 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13050

به "خبرنگاران پلاک بومی تنها مجوز ورود به مشهد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلاک بومی تنها مجوز ورود به مشهد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید