خبرنگاران 500 پایگاه کمیته امداد یزد آماده دریافت نذورات قربانی است

به گزارش سهندبلاگ، یزد- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم زمان با عید سعید قربان 500 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر، قربانگاه ها، مراکز نیکوکاری، مساجد، فروشگاه ها و مراکز خرید استان نسبت به دریافت نذر قربانی مردم خیراندیش اقدام می نمایند.

خبرنگاران 500 پایگاه کمیته امداد یزد آماده دریافت نذورات قربانی است

گزارش چهارشنبه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد حاکیست محمد شجاعان بابیان اینکه ذبح قربانی در روز عید سعید قربان از اعمال مستحب مؤکد دین مبین اسلام است و با اشاره به اینکه نمایندگان کمیته امداد روز عید قربان در محل کشتارگاه های دام برای تحقق نیات خیران حضور دارند، اضافه نمود: در روز عید سعید قربان 13 قربانگاه در سطح استان در محل کشتارگاه های دام شهرداری آماده ذبح نذر قربانی نیکوکاران هستند، دام زنده در این اماکن برای خریداری و ذبح موجود است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد توضیح داد: دو قربانگاه شهر یزد در محل بلوار امیرکبیر، جنب پمپ بنزین سیلو و همچنین انتهای بلوار نواب صفوی (کشتارگاه دام سابق) آماده ذبح گوسفند و نذر قربانی مردم نیکوکار هستند و کشتارگاه های اصلی دام در هر شهرستان نیز در این روز فعال هستند.

ارزش نذورات قربانی اهدائی نیکوکاران یزدی به کمیته امداد در سال گذشته حدود یک میلیارد تومان بوده است، پیش بینی می گردد این مبلغ با توجه به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در استان افزایش 12 برابری داشته باشد.

شماره کارت 6037998136777777 برای دریافت وجوهات نذر و قربانی در نظر گرفته شده است، همچنین مردم شریف استان یزد می توانند با مراجعه به بخش های نیکوکاری و مهربانی اپلیکیشن های بانکی (گزینه نذر و قربانی) نیز در این طرح مشارکت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9641

به "خبرنگاران 500 پایگاه کمیته امداد یزد آماده دریافت نذورات قربانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500 پایگاه کمیته امداد یزد آماده دریافت نذورات قربانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید