خرید جدید پرسپولیس مثل آل کثیر است

به گزارش سهندبلاگ، مرتضی فنونی زاده در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم هندی به عنوان یک تیم ناشناخته رقیب سرسختی برای پرسپولیس نیست. این کشور از نظر شرایط کرونا شرایط خوبی ندارد، اما به هر حال شرایط میزبانی را داشته است.

خرید جدید پرسپولیس مثل آل کثیر است

وی در رابطه با سختی کار پرسپولیس در این گروه مطرح کرد: گروه پنجم به نسبت سایر گروه ها حریفان ساده تری دارد و یک گروه متوسط است. تیم هایی که با پرسپولیس بازی دارند از نظر کمی و کیفی در سطح پایین هستند. در این میان فقط تیم های الوحده و الریان می توانند مشکل ساز باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به ابتلای سعید آقایی به کرونا توضیح داد: با توجه به عدم حضور آقایی در این مسابقات، محمد شریفی می تواند گزینه مناسبی برای دفاع چپ باشد.

فنونی زاده در مورد عملکرد ضعیف شهریار مغانلو در چند بازی گذشته گفت: مغانلو بازیکن فوق العاده خوبی است و برای پرسپولیس خرید خوبی بوده و نمی توان سرنوشت او را با آرمان رمضانی مقایسه کرد. مغانلو مثل آل کثیر است؛ عیسی هم اوایل خیلی نمی توانست گلزنی کند. باید میدان بیشتری به او دهند.

وی در سرانجام گفت: عملکرد گل محمدی خوب است، ولی نمی دانم چرا با وجود 4 مهاجم با یک مهاجم بازی می نماید. قول می دهم مثل لیگ قهرمانان، عیسی آل کثیر مهاجم اول قرار بگیرد.

میزان

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13437

به "خرید جدید پرسپولیس مثل آل کثیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جدید پرسپولیس مثل آل کثیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید