خرید خانه های اطراف تهران چقدر بودجه لازم دارد؟

به گزارش سهندبلاگ، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به خرید مسکن در شیراز، اطراف تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

خرید خانه های اطراف تهران چقدر بودجه لازم دارد؟

خرید خانه های اطراف تهران چقدر بودجه لازم دارد؟

اختلاف قیمت مسکن بین پرند و پردیس تقریبا دو برابر شده است. طبق اطلاعات سایت دیوار میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در پرند ظرف یک هفته گذشته شش میلیون و 184 هزار تومان بوده و این رقم در پردیس به 11 میلیون و 981 هزار تومان رسیده است. خرید یک آپارتمان 80 متری نوساز در پرند و پردیس به ترتیب 495 میلیون تومان و 958 میلیون تومان آب می خورد.

آپارتمان های اطراف تهران با چه مبلغی اجاره می شوند؟

رباط کریم از شهر های جنوب غربی تهران محسوب می گردد و مستاجران این شهر بابت اجاره هر مترمربع آپارتمان مسکونی 34 هزار تومان می پردازند. نرخ اجاره بها در رودهن برای هر مترمربع چیزی حدود 59 هزار تومان گزارش شده است. به زبان ساده اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز در رباط کریم و رودهن به ترتیب دو میلیون و 720 هزار تومان و چهار میلیون و 720 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

میانه قیمت مسکن در شیراز

قصرالدشت از منطقه ها غربی و گران قیمت شیراز محسوب می گردد و هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در این محله در سایت دیوار به طور میانگین 37 میلیون و 228 هزار تومان آگهی شده. شیرازی ها در جنوب این شهر و در محله فرهنگیان بابت خرید هر مترمربع آپارتمان مسکونی 11 میلیون و 246 هزار تومان می پردازند. با این پول در اطراف تهران و در پردیس و رودهن هم می گردد صاحب خانه شد.

شرایط اجاره مسکن در شیراز

تاچارا یکی از منطقه ها واقع در شمال غرب شیراز است و از لحاظ مالی در بین محله های نسبتا میانه این شهر به شمار میرود. صاحب خانه های این منطقه بابت اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در این منطقه، ماهانه پنج میلیون و 840 هزار تومان دریافت می نمایند. اگر مستاجران این منطقه قصد اجاره نشینی در اطراف تهران را داشته باشند، با همین بودجه می توانند به شهر اندیشه فکر نمایند.

قیمت روز خودرو های صفر کیلومتر

خودرو های 400 تا 650 میلیون تومانی بازار، ظرف یک هفته گذشته نوسان قیمت زیادی نداشتند و بیشترین افزایش قیمت در برلیانس کراس اتوماتیک مشاهده می گردد. طبق آگهی های سایت دیوار این محصول به طور میانگین 408 میلیون تومان خرید و فروش شده و حدود دو درصد نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشته است.

خودرو های دست دوم و کمتر از 500 میلیون تومان

پژو 207i اتوماتیک امروز در بازار آزاد حدود 390 میلیون تومان ارزش داشت. مدل دست دوم همین خودرو به طور موسط در سایت دیوار 314 میلیون و 370 هزار تومان آگهی شده است. البته این رقم مربوط به مدل های سال 97 به بعد و با کارکرد بیشتر از 10 هزارکیلومتر گزارش شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14716

به "خرید خانه های اطراف تهران چقدر بودجه لازم دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه های اطراف تهران چقدر بودجه لازم دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید