خوزستان، میزبان المپیاد ملی مهارت

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزشی، پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان از میزبانی خوزستان از المپیاد ملی مهارت اطلاع داد.

خوزستان، میزبان المپیاد ملی مهارت

منصور زنگنه منش در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به میزبانی استان خوزستان از المپیاد ملی مهارت رشته تهویه و تبرید، اظهار کرد: مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت در پنج رشته در مهر و آبان ماه در استان های مازندران، کردستان، کرمان، فارس و خوزستان برگزار می گردد.

وی با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های استان برای میزبانی المپیاد، اضافه نمود: برای برگزاری مسابقات ملی مهارت در دو بخش اعزام شرکت نمایندگان استان به مرحله کشوری و میزبانی استان در رشته تهویه و تبرید، از همه دستگاه ها، صنایع و مراکز آموزشی خصوصا صنایع استان مانند نفت، فولاد و توسعه نیشکر از محل مسئولیت اجتماعی، تقاضا می کنیم که به اسم حامی و پشتیبان (اسپانسر) ما را همراهی نمایند.

معاون آموزشی، پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان در سرانجام با اشاره به میزبانی استان خوزستان از مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه و تبرید ادامه داد: مسابقات ملی مهارت رشته تهویه و تبرید در آبان ماه امسال به میزبانی استان خوزستان در مرکز شماره یک اهواز (برادران، امام علی 《ع》) به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15395

به "خوزستان، میزبان المپیاد ملی مهارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، میزبان المپیاد ملی مهارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید