دبیرستاد مبارزه با کرونا در ورزش: سازمان لیگ تصمیم گیر نهایی است، فعالیت ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است

به گزارش سهندبلاگ، در صورتی که نمونه 25 درصد تیم مثبت باشد در این صورت سازمان لیگ تصمیم می گیرد که کل تیم به قرنطینه برود یا همان بازیکنانی که نمونه شان مثبت شده قرنطینه شوند. ما دقایقی پیش هم با سهیل مهدی جلسه داشتیم و در این خصوص صحبت کردیم. این احتمال وجود دارد مجددا از همه بازیکنان تست گرفته گردد.

دبیرستاد مبارزه با کرونا در ورزش: سازمان لیگ تصمیم گیر نهایی است، فعالیت ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت فعالیت ورزشی در شهرهای شرایط قرمز ممنوع است مگر اینکه دستور دیگری باشد.

فرهاد مرادی در گفت وگو با فارس، درباره نمونه های مثبت بازیکنان استقلال و فولاد گفت: تا جایی که من اطلاع دارم از باشگاه فولاد 10 نمونه مثبت گزارش شده است. قبلا این تیم 6 نمونه مثبت داشت که متاسفانه افزایش یافته است. طبق چیزی که اعلام نموده اند از استقلال هم 8 مورد گزارش شده است.

وی اضافه نمود: در صورتی که نمونه 25 درصد تیم مثبت باشد در این صورت سازمان لیگ تصمیم می گیرد که کل تیم به قرنطینه برود یا همان بازیکنانی که نمونه شان مثبت شده قرنطینه شوند. ما دقایقی پیش هم با سهیل مهدی جلسه داشتیم و در این خصوص صحبت کردیم. این احتمال وجود دارد مجددا از همه بازیکنان تست گرفته گردد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تاکید نمود: نقش ما این نیست که درباره بازی های آینده تصمیم بگیریم، نقش ما نظارتی است. ما حتی آزمایشگاه ها را هم معین نمی کنیم بلکه افسران سلامت ما در مکان ها حضور دارند تا همه چیز را آنالیز نمایند. جواب آزمایشات نیز به سازمان لیگ اعلام می گردد.

مرادی درباره اینکه مگر از بازیکنان در طول تمرینات تست گرفته نشده پس چطور با این همه نمونه مثبت مسابقات برگزار شده است، توضیح داد: ورزشکاری که مسابقه می دهد در طول برگزاری 2 بازی زندگی خود را هم دارد؛ ممکن است به رستوران و یا مغازه برود و در میهمانی هم شرکت کند. به همین خاطر هر چند روز یکبار تست می گیریم تا اگر ورزشکاری آلوده بود آن را گسترش ندهد. به همین دلیل است که هر 10 روز یکبار تست می گیریم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شهرهای شرایط قرمز معین هستند آیا فدراسیون پزشکی در مورد این مسائل به سازمان لیگ هشدار داده یا خیر، توضیح داد: وزارت بهداشت شهرهای قرمز را اعلام نموده و طبق آن نباید در این شهرها فعالیت ورزشی صورت بگیرد، مگر اینکه دستور دیگری باشد. در این خصوص سازمان لیگ تصمیم گیرنده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9326

به "دبیرستاد مبارزه با کرونا در ورزش: سازمان لیگ تصمیم گیر نهایی است، فعالیت ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرستاد مبارزه با کرونا در ورزش: سازمان لیگ تصمیم گیر نهایی است، فعالیت ورزشی در شهرهای قرمز ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید