درآمدزایی اهالی کشتی با میزبانی جام باشگاه های جهان

به گزارش سهندبلاگ، هادی حبیبی که سال گذشته به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم کشتی دانشگاه آزاد در رقابتهای جام باشگاه های جهان در بجنورد حضور داشت به خبرنگاران گفت: این مسابقات را سالها پیش فدراسیون کشتی کشورمان بدعت گذاشت. در آن سالها تیم های مطرح و خوبی از روسیه، آمریکا، ترکیه و... در مسابقات حضور یافتند. به هر حال میزبانی این پیکارها در ادامه با فراز و فرودهایی از نظر سطح کمی و کیفی روبرو شد که دلایل مختلفی داشت. دلایلی که باید به خوبی آسیب شناسی و بررسی شود و راهکارهای لازم برای دوره بعدی آن که هنوز تاریخی برایش معین نشده، اعمال شود.

درآمدزایی اهالی کشتی با میزبانی جام باشگاه های جهان

وی شرح داد: طبیعتا برگزاری جام باشگاه های جهان در ایران از برگزار نشدن آن خیلی بهتر است، چراکه این مسابقات می تواند فرصت خوبی برای درآمدزایی کشتی گیران و مربیان باشد. افرادی که اکثرا منبع درآمد ثابت و مطلوبی ندارند و این قبیل مسابقات می تواند در بحث درآمدزایی برای آنها بسیار مثمرثمر واقع شود.

حبیبی در ادامه به سطح کمی و کیفی رقابتهای سال گذشته جام باشگاه های جهان به میزبانی شهرستان بجنورد اشاره کرد و گفت: هر چند سطح کمی و کیفی این دوره از مسابقات چندان بالا نبود، اما میزبانی پیکارها بسیار خوب بود و مسئولان برگزاری و اسپانسرهای مالی توانستند تمامی امکانات را مهیا کنند. طبیعتا اگر ما بتوانیم تمامی موارد را مثل سطح کیفی میزبانی فراهم آوریم، می توانیم ادعا کنیم جام باشگاه های جهان از هر نظر برای کشتی ایران مفید و سودآور است.

ملی پوش اسبق تیم کشتی آزاد ایران ادامه داد: میزبانی جام باشگاه های جهان می تواند اسپانسرهای مختلفی را وارد عرصه کشتی کند. این موضوع هم برای مربیان و کشتی گیران مفید است و هم برای فدراسیون کشتی که بتواند بخشی از مسائل مالی را برطرف سازد. طبیعی است حضور اسپانسرهای مالی در هر عرصه ای می تواند به شکوفایی و پویایی آن کمک کند و چه بهتر که در کشتی به عنوان ورزش المپیکی و پرافتخار ایران هم بتوانیم از حضور این اسپانسرها به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی به ارائه چند پیشنهاد اشاره و خاطر نشان کرد: فدراسیون کشتی می تواند از هم اکنون برای دعوت از تیم های صاحب نام خارجی اقدام و رایزنی کند و همچنین زمینه ای را فراهم آورد تا جوایز دلاری چشمگیری برای تشویق و ترغیب کشتی گیران خارجی برای این مسابقات در نظر گرفته شود. البته بحث مالی را می توان از طریق اسپانسرها فراهم کرد اما بخش برنامه ریزی و رایزنی با تیم های خارجی باید از طریق فدراسیون کشتی صورت گیرد.

حبیبی در انتها گفت: یکی از مهمترین عوامل در جذب تیم های خارجی با نفرات عنوان دار در مسابقات جام باشگاه های جهان، تعیین یک تاریخ مناسب در تقویم اتحادیه جهانی کشتی است. بطوریکه زمانی را برای برگزاری این مسابقات انتخاب کنیم که تقارن چندانی با رویدادهای مهم بین المللی نداشته باشد و کشتی گیران خارجی بتوانند بدون دغدغه به کشورمان بیایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8547

به "درآمدزایی اهالی کشتی با میزبانی جام باشگاه های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی اهالی کشتی با میزبانی جام باشگاه های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید