درخواست ویژه یحیی از سرپرست پرسپولیس

به گزارش سهندبلاگ، یحیی گل محمدی از سرپرست باشگاه پرسپولیس خواست تا قبل از اعزام به عربستان مطالبات اعضای تیم پرداخت گردد.

درخواست ویژه یحیی از سرپرست پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 آسیا صعود کرد تا با توجه به شکست استقلال مقابل الهلال و باخت تراکتور از النصر عربستان تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در ادامه این رقابت ها باقی بماند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل استقلال تاجیکستان به تمجید از بازیکنان خود پرداخت و آنها را لایق هرگونه احترام از سوی مدیران باشگاه دانست.

سرخپوشان که پس از پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر با استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه روبرو شدند تا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نخستین روزهای کاری خود مجبور به تغییر در سیستم مدیریتی این باشگاه گردد.

جدایی سمیعی باعث شد تا مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه به اسم سرپرست انتخاب گردد تا امور جاری را دنبال کند.

از این رو سرمربی پرسپولیس خواسته خود در نشست خبری را بار دیگر به گوش مجید صدری رساند تا او پیگیر مطالبات اعضای تیم بابت پاداش قهرمانی سال گذشته آنها گردد.

صدری به گل محمدی قول داده است بدون شک مسائل اقتصادی را تا قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حل می نماید تا این تیم با انگیزه بیشتری راهی کشور عربستان گردد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به برگزاری ادامه بازی های منطقه غرب در کشور عربستان گرفته است و قرعه کشی بازی های یک چهارم نهایی آدینه هفته جاری برگزار می گردد تا حریف پرسپولیس در این مرحله تعیین گردد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15278

به "درخواست ویژه یحیی از سرپرست پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ویژه یحیی از سرپرست پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید