دلایلی که باید به رومانی سفر کنید

به گزارش سهندبلاگ، رومانی کشوری در جنوب شرقی اروپا است که به دلیل طبیعت و معماری فوق العاده به نام یکی از کشورهای زیبای اروپایی شناخته می شود. اما شاید کمتر به نام مقصد گردشگری به این کشور توجه شود. در قسمت قبلی این مطلب در مجله خبرنگاران دلایلی را که باعث می شود سفر به کشور رومانی را در برنامه های خود قرار دهید برایتان توضیح دادیم. امروز در قسمت دوم و پایانی به دلایل دیگر این موضوع می پردازیم. خرید بلیط هواپیما از دورو نزدیک

دلایلی که باید به رومانی سفر کنید

سفر به کشور رومانی ؛ غذاهای خوشمزه رومانی

غذاهای کشور رومانی غذاهایی دلچسب و البته پرکالری هستند. در غذاهای رومانیایی، روی مزه و کیفیت مواد اولیه تمرکز و دقت زیادی می شود و باعث می شود طعم خانگی دلپذیری حس کنید.

فستیوال های سرگرم کننده

فستیوال های رومانی از هیجان انگیزترین بخش های فرهنگ رومانیایی هستند که در سفر به کشور رومانی می توانید شاهد آنها باشید. از فستیوال های محلی که تمام دهکده به مناسبت رشد یک گل یا میوه برگزار می کنند گرفته تا فستیوال های موسیقی الکترونیک یا موسیقی کلاسیک. تنوع فرهنگی رومانی قطعا شما را غافلگیر خواهد کرد.

مکان هایی که به نام میراث جهانی شناخته شده اند

در رومانی 8 مکان جزو میراث جهانی هستند. این مکان ها شامل کلیساهای نقاشی شده مولدووا، دژ کوه های اورشتیه، بناهای تاریخی سیگیشوارا، دلتای دانوب، جنگل های راش کوه های کارپات، صومعه هورزو، دهکده هایی با کلیساهای مستحکم در ترانسیلوانیا و کلیساهای چوبی مارامورش هستند. ترانسیلوانیا

افسانه ها بخشی از زندگی روزمره هستند

در کشور رومانی افسانه ها هنوز هم زنده هستند و بخش مهمی از زندگی روزمره مردم رومانی را تشکیل می دهند. مخصوصا زمانی که جشن های مذهبی برگزار می شود، بیشتر می توان شاهد رسم و رسوماتی که گوشه ای از این این افسانه ها را نشان می دهد دید. تقریبا همه مردم در کریسمس یک کتاب سرودهای کریسمس دریافت می کنند، تخم مرغ ها را به رنگ قرمز رنگ می کنند، در روز عید پاک تخم مرغ ها را به هم می کوبند و در روز سنت اندرو در و پنجره هایشان را به سیر آغشته می کنند تا ارواح خبیث را دور نگه دارند.

فرهنگ سنتی هنوز هم پا برجاست

در سفر به کشور رومانی ممکن است شاهد عناصر زیادی باشید که نشان دهنده فرهنگ سنتی و محلی این کشور هستند. فرهنگ سنتی و محلی کشور رومانی در سال های اخیر احیا شده و بیشتر به آن توجه می شود. برای مثال عناصر فرهنگ و سنت های محلی رومانی از طریق طراحان و هنرمندان محلی استفاده می شود. بلوز سنتی رومانیایی از طریق زنان در هر سنی پوشیده می شود و در یک فستیوال سالانه که از طریق سازمان های غیر دولتی محلی برگزار می شود گرامی داشته می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14924

به "دلایلی که باید به رومانی سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایلی که باید به رومانی سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید