روز خبرنگار فرصت پاسداشت پاسداران ارزش های جامعه است

به گزارش سهندبلاگ، فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی با تبریک روز خبرنگار این مناسبت ارزنده را فرصت قدردانی صمیمانه از پاسداران ارزش های جامعه برشمرد.

روز خبرنگار فرصت پاسداشت پاسداران ارزش های جامعه است

به گزارش خبرنگار از ، عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در پیغامی با تبریک روز خبرنگار این مناسبت ارزنده را فرصت قدردانی صمیمانه از پاسداران ارزش های جامعه برشمرد.

در متن این پیغام آمده است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند و به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و انجام وظیفه متعهدانه هستند.

خبرنگاران بعنوان وجدان های بیدار جامعه، تصویرگر زمان خویش بوده و در عمق جامعه زندگی می نمایند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون کوشش های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید کارکرد رسانه ها در ارائه تصویری از مسائل موجود و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی رسالتی، بسیار خطیر و حساس است چنانچه پیغامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس. از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی عظیم بنامیم و ان شاء الله که قدردان آن باشیم.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ فرهیختگانی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی عمومی، با نگاه به ارزش های جامعه و با رسالتی همچون انبیاء الهی قلم می زنند و رسالت خطیر این عزیزان در حوزه نشر اخبار حوزه نظم و امنیت ارزشی دوچندان دارد.

این مناسبت ارزنده تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقایقی می پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشد و همواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته اند.

اینجانب به نمایندگی از سوی مجموعه انتظامی استان کرمان و رابطان خبرنگاران و اصحاب رسانه در معاونت اجتماعی، هفدهم مرداد روز عظیمداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می کنم و امیدواریم همچون همواره در رکاب آگاهی بخشی به جامعه، رسالت خود در پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی افراد جامعه را نیز تحقق بخشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان

سرتیپ دوم ستادعبدالرضا ناظری

س

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9776

به "روز خبرنگار فرصت پاسداشت پاسداران ارزش های جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز خبرنگار فرصت پاسداشت پاسداران ارزش های جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید