رونمایی از نسخه ارمنی زیبا صدایم کن فرهاد حسن زاده

به گزارش سهندبلاگ، نسخه ارمنی کتاب زیبا صدایم کن فرهاد حسن زاده که با گرنت ایران منتشر شده است، در هفته کتاب رونمایی خواهد شد.

رونمایی از نسخه ارمنی زیبا صدایم کن فرهاد حسن زاده

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، علیرضا نوری زاده، معاون اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از رونمایی نسخه ارمنی کتاب زیبا صدایم کن نوشته فرهاد حسن زاده در تهران اطلاع داد و گفت: زیبا صدایم کن نوشته فرهاد حسن زاده توسط انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان منتشر شده که ناشری در ارمنستان با مبلغ مصوب 1000 یورو گرنت جمهوری اسلامی ایران این کتاب را پس از هشت ماه از اختصاص گرنت، منتشر نموده است.

وی ادامه داد: این کتاب در همایش راه های ورود به بازار های جهانی نشر که 29 آبان ماه برگزار می گردد با حضور ناشر ارمنی و مترجم گئورک اسوطوریان رونمایی خواهد شد.

زیبای کتاب زیبا صدایم کن دختر 15 ساله ای است که در مؤسسه ای زیر نظر بهزیستی زندگی می نماید. مادر معتادش ازدواج نموده و پدرش به سبب بیماری روانی در آسایشگاه بیماران روانی بستری است. زیبا در روز تولدش به پدر یاری می نماید تا از آسایشگاه فرار کند. پدر موتور یکی از کارکنان آسایشگاه را می سارق تا با هم به گردش بروند و تولد زیبا را جشن بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5465

به "رونمایی از نسخه ارمنی زیبا صدایم کن فرهاد حسن زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه ارمنی زیبا صدایم کن فرهاد حسن زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید