ریاض: جامعه بین الملل توافق هسته ای طولانی تر و قدرتمندتر با ایران حاصل کند

به گزارش سهندبلاگ، هیئت وزیران سعودی شامگاه سه شنبه در نشست خود از جامعه بین الملل خواست تا به توافقی قدرتمندتر و طولانی تر با ایران در زمینه هسته ای برسد.

ریاض: جامعه بین الملل توافق هسته ای طولانی تر و قدرتمندتر با ایران حاصل کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نشست هیئت وزیران سعودی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی شامگاه سه شنبه برگزار گردید.

ماجد بن عبدالله القصبین وزیر اطلاع رسانی سعودی گفت: در بیانیه هیئت وزیران سعودی از ایران دعوت شده تا به مذاکرات جاری (در وین اتریش) ادامه داده و از تشدید تنش و جلوگیری از بی ثباتی در منطقه جلوگیری کند.

هیئت وزیران سعودی از جامعه بین الملل خواست تا به توافقی قدرتمندتر و طولانی تر با ایران به همراه اجرا نظارت و بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران برسد تا از دستیابی تهران به سلاح هسته ای و توسعه توانایی لازم برای آن جلوگیری گردد.

ریاض چند روز پیش نیز در واکنش به غنی سازی 60 درصد ایران گفت: عربستان سعودی تحولات کنونی برنامه هسته ای ایران را با نگرانی دنبال می نماید؛ تحولاتی که آخرین مورد آن، اعلام بالابردن سطح غنی سازی اورانیوم به میزان 60 درصد بود؛ مسئله ای که نمی توان آن را یک برنامه برای استفاده های مسالمت آمیز تلقی کرد.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13524

به "ریاض: جامعه بین الملل توافق هسته ای طولانی تر و قدرتمندتر با ایران حاصل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاض: جامعه بین الملل توافق هسته ای طولانی تر و قدرتمندتر با ایران حاصل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید