سالن های سینما و تئاتر مشهد بازگشایی شدند

به گزارش سهندبلاگ، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تغییر سطح سالن های تئاتر از سطح 3 به 2، در شرایط نارنجی سالن های تئاتر و سینما بازگشایی شدند.

سالن های سینما و تئاتر مشهد بازگشایی شدند

به گزارش از ، جواد روشندل سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تغییر شرایط ها در مشاغل چهارگانه اعلامی ستاد کرونا و تغییر سطح سالن های تئاتر از سطح 3 به 2، در شرایط نارنجی سالن های تئاتر و سینما بازگشایی شدند.

او اضافه نمود: سالن های سینما و تئاتر مشهد می توانند با 50 درصد ظرفیت، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک برای همه عوامل خدماتی و بینندگان و دستورالعملی که ستاد کرونای استان مصوب نموده و برای هر حوزه ابلاغ شده، فعالیت نمایند.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در مشهد سالن پردیس تئاتر مستقل که فعال است بازگشایی شده و تئاتر در این سالن اجرا می گردد.

روشندل با اشاره به اینکه همه آنچه که در دستورالعمل بهداشتی برای مشاغل اعلام شده، همه صنوف ملزم به رعایت آن ها هستند، بیان نمود: مردم هنوز ملاحظاتی دارند و ممکن است با رغبت در سالن های نمایش حاضر نشوند به همین علت در هر شب سالن ها بیشتر از یک نوبت اکران ندارند و ظرفیت های بیش از 30 تا 40 نفر در سالن ها حاضر نمی شوند.

/ م.ب

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15429

به "سالن های سینما و تئاتر مشهد بازگشایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن های سینما و تئاتر مشهد بازگشایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید