سلبریتی های زن، با همسران کوچکتر از خودشان

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: هالیوود و آمریکا هم مانند هرجای دیگری، استاندارد های دوگانه ای دارد؛ مثلا باوجود اینکه از دیرباز ازدواج های متعددی در هالیوود اجرا شده که در آن سن مرد ها بسیار بیشتر از سن زن هاست، اما وقتی قضیه برعکس می شود، حرف وحدیث های زیادی درباره آن شکل می گیرد و حتی در برخی موارد مثل ازدواج سیاستمداران، اعتراضاتی نیز به آن می شود.

سلبریتی های زن، با همسران کوچکتر از خودشان

البته ما در این مطلب قصد نداریم راجع به مزایا و معایب این نوع ازدواج ها صحبت کنیم؛ درواقع از آنجا که پیشتر، بلاگی با موضوع ازدواج مردان هالیوودی با زنان کوچکتر از خود منتشر کردیم، اینبار قصد داریم تا آن دسته از زنان هالیوودی را معرفی کنیم که با مردان کوچکتر از خود در ارتباط بوده اند؛ گاهی این روابط به ازدواج ختم شده و گاهی هم نه. با ما همراه باشید.

لیزا بونت و جیسون موموآ

فاصله سنی:

11 سال

این زوج هالیوودی، در اوایل ماه اکتبر سال 2017 در مراسمی خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند؛ البته پیش از این هم طرفداران این زوج فکر می کردند که آن ها با یکدیگر ازدواج کرده اند، زیرا جیسون موموآ پیشتر در مصاحبه های مختلف از لیزا باعنوان همسرش یاد کرده بود.

موموآی 40 ساله و بونت 51 ساله در سال 2005 باهمدیگر ملاقات کردند و اولین فرزندشان، لولا در جولای سال 2007 و فرزند دوشان، ناکوآ-وولف در سال 2008 به دنیا آمد.

هالی بری و الکس دا کید

فاصله سنی:

16 سال

تصویر دونفره هالی و الکس در کنار یکدیگر برای اولین بار در 18 سپتامبر 2018 در هفته مد لندن منتشر شد و آن ها دو روز بعد با انتشار تصویری در اسنپ چت اینستاگرام، رابطه شان را تایید کردند.

شریل کول و لیام پین

فاصله سنی:

10 سال

این زوج اولین بار وقتی یکدیگر را ملاقات کردند که نمی دانستند قرار است وارد رابطه شوند. زمانی که لیام تنها 15 سال داشت، در مصاحبه مسابقه ایکس فاکتور شرکت کرد؛ در آن زمان، شریل یکی از داوران برنامه بود. این دو قبل از اینکه عاشق هم بشوند، همکاری خوب و موفقیت آمیزی در زمینه موسیقی داشتند و برای اولین بار در سال 2016 همراه هم در مراسم فرش قرمز شرکت کردند.

اولین فرزند این زوج در سال 2017 به دنیا آمد؛ پسری به نام بیر (به معنای خرس). لیام پس از تولد فرزندش در اینستاگرام خود نوشت: من از به دنیا آمدن پسرم بسیار راضیم. اکنون لحظه ایست که من تا آخر عمرم هرگز فراموش نمی کنم و همیشه لحظه موردعلاقه ام خواهد ماند. من واقعا به مادر بی نظیر فرزندم احترام می گذارم. او دوران سختی را پشت سر گذاشت و باعث شد که رویای من به حقیقت بپیوندد. این زوج در سال 2018 از هم جدا شدند.

بریژیت تروینو و امانوئل مکرون

فاصله سنی:

25 سال

رییس جمهور 41 ساله فرانسوی، هنگامی همسر کنونی اش را ملاقات کرد که تنها 15 سال داشت؛ همسر او در آن زمان، معلمش بود. بریژیت 66 ساله در مصاحبه ای مطرح نمود که همسرش در 17 سالگی قسم خورده که با او ازدواج می کند. بریژیت در آن زمان با شخص دیگری ازدواج کرد، اما پس از مدتی طلاق گرفت و این دو در سال 2007 باهم ازدواج کردند و مکرون اکنون ناپدری سه فرزند بزرگسال بریژیت است.

مکرون در مصاحبه ای نسبت به استاندارد های دوگانه موجود انتقاد کرد و گفت: اگر من 20 سال از همسرم بزرگتر بودم، هیچکس اعتراضی نمی کرد و نمی گفت که این ازدواج، مآغاز نیست. مردم تنها به این خاطر که همسرم 20 سال از من بزرگتر است، می گویند که این رابطه، پایدار نیست.

اوا مندز و رایان گاسلینگ

فاصله سنی:

7 سال

هم اوا مندز و هم رایان گاسلینگ درباره روابط خصوصی زندگیشان تودار هستند و سوژه زیادی در اختیار رسانه ها قرار نمی دهند، اما وقتی پای فاصله سنی پیش می آید، سلبریتی ها نمی توانند پنهان کاری کنند. این زوج هالیوودی از رابطه طولانی مدت خود که از سال 2011 آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد، دو دختر به نام های اسمرالدا و آمادی لی دارند.

کورتنی کارداشیان و یونس بنجیما

فاصله سنی:

14 سال

می توان گفت که کورتنی با کمک یونس از بحران قطع ارتباطش با اسکات دیسیک خارج شد. یونس 25 ساله، یک مدل الجزایری الاصل است. اولین شایعه ها درباره رابطه این زوج هالیوودی، از سال 2016 آغاز شد، اما تصویر این دو بار ها در رسانه ها پخش شده بود. یک منبع آگاه در آن زمان به مجله پیپل گفت که کورتنی، رابطه اش با یونس را دوست دارد، زیرا راضی است و لذت می برد. این زوج سال پیش به رابطه خود انتها دادند.

مدتی پس از جدایی کورتنی از دیسیک، شایعه رابطه او با جاستین بیبر پخش شده بود، اما این دو نفر هرگز در انظار عموم این رابطه را تایید نکردند و مطرح نمودند که تنها دوست هستند.

کریس جنر و کوری گمبل

فاصله سنی:

25 سال

جنر 63 ساله و گمبل 38 ساله از ماه نوامبر 2014 ملاقات با همدیگر را آغاز کردند. یک منبع آگاه در آن زمان به مجله پیپل گفت که: کریس هنوز هم کوری را ملاقات می کند. گاهی به نظر می آید که رابطه آن ها باهم خوب است و گاهی هم نه. این رابطه، بیشتر کاری است تا عاطفی.

درواقع کریس جنر اگر به تجارت و کار مشغول نباشد، حس خوبی ندارد و به نظر می رسد که اینگونه احساس بهتری دارد. به نظر می رسد که رابطه این زوج همچنان ادامه دارد.

سم تیلور وود و آرون تیلور جانسون

فاصله سنی:

24 سال

کارگردان 52 ساله هالیوودی، سم تیلور وود و بازیگر 28 ساله بریتانیایی، آرون، وقتی با یکدیگر ملاقات کردند که در فیلم سینمایی پسر هیچ کجا (Nowhere Boy) باهمدیگر مشارکت می کردند؛ وقتی آرون 18 ساله بود و همسرش 42 ساله. این زوج در سال 2012 باهم ازدواج کردند، دو فرزند دارند و ظاهر امر نشان می دهد که هنوز هم مانند روز های اول، رابطه شان با عشق ادامه پیدا می کند.

جنیفر لوپز و کسپر اسمارت

فاصله سنی:

18 سال

مدت کوتاهی پس از طلاق جنیفر لوپز از همسر سابقش، مارک آنتونی، شایعه هایی پخش شد، مبنی بر ارتباط او با رقصنده گروهش، کسپر اسمارت. مدتی بعد این زوج همراه با همدیگر در انظار عموم ظاهر شدند و ارتباط آن ها پنج سال ادامه یافت، تا اینکه در سال 2016 ازهم جدا شدند.

جنیفر لوپز و الکس رودریگز

فاصله سنی:

6 سال

جنیفر لوپز درحال حاضر با الکس رودریگز، بازیکن سابق بیسبال در ارتباط است. او در مصاحبه ای با اکسترا عنوان کرده: من درحال حاضر واقعا احساس خوش شانسی می کنم. او پدری بامحبت است، انسانی بخشنده نسبت به خانواده، دوستانش و من. او بامحبت، دوست داشتنی، لایق و مسئول است و هر ویژگی که از یک مرد خوب انتظار دارید، در او وجود دارد.

این زوج سال پیش با یکدیگر نامزد کردند.

مدونا و جسوس لوز

فاصله سنی:

28 سال

پس از اینکه مدونا، جسوس لوز را در طی فوتوشات هایش ملاقات کرد، با او وارد رابطه شد و این رابطه، بیش از یک سال طول نکشید. مجله سان تایمز شیکاگو ادعا کرد که این زوج، به این دلیل جدا شدند که هیچ نقطه اشتراکی نداشتند.

دمی مور و اشتون کاچر

فاصله سنی:

16 سال

این زوج در سال 2005 ازدواج کردند و تا مدت ها زوج طلایی هالیوود محسوب می شدند. کمی بعد، اشتون کاچر، تصویری از همسرش در توییتر منتشر کرد و در توییتی مطرح نمود: من درحالیکه همسرم در لباسی زیبا، لباسم را اتو می کشد، او را تماشا می کنم. خدایا عاشقتم!.

شش سال بعد، آن ها اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند. اکنون کاچر با میلا کونیس، دیگر بازیگر هالیوودی ازدواج کرده، اما رابطه عشقی دمی مور همچنان پنهان و رازآلود باقی مانده است.

گابریلا یونیون و دواین وید

فاصله سنی:

10 سال

گابریلا یونیون، بازیگر 46 ساله هالیوودی و وید، بسکتبالیست 36 ساله، پس از پنج سال رابطه و جدایی مکرر، در سال 2014 ازدواج کردند. آن ها در سال 2013، نامزدی خود را اعلام کردند و وید برای خواستگاری از گابریلا، از پسرش (از ازدواج قبلی) کمک گرفت که تابلوی با من ازدواج می کنی را در دست گرفته بود. گابریلا و دواین اکنون صاحب یک فرزند هستند. یونیون در سال 2017 در مصاحبه ای با مجله پیپل گفته: او بهترین دوست من است. ما هروقت که در کنار هم هستیم، درحال خندیدنیم.

کامرون دیاز و بنجی مدن

فاصله سنی:

6 سال

کامرون دیاز و بنجی مدن، رابطه عجولانه ای باهم داشتند و تنها شش ماه پس از آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها در سال 2015 باهم ازدواج کردند و هنوز هم رابطه ای قوی و عاطفی دارند. کامرون در برنامه ای که اندی کوهن، مجری اش بود، درباره ازدواجش گفت: این ازدواج، یکی از آن مواردی بود که دیگران گاهی درموردش حرف می زنند و تا زمانی که خودتان تجربه اش نکرده اید، متوجه نمی شوید که دیگران چه می گویند. بار ها شده که دیگران گفته اند، هنگامی که وقتش برسد، خودت می فهمی و من پس از آشنایی با بنجی متوجه شدم که این حرف یعنی چه. آن زمان باخود فکر کردم که خب، این همسر آینده من است.

کورتنی کاکس و جانی مک دید

فاصله سنی:

13 سال

ستاره سریال دوستان (Friends)، کورتنی کاکس، مدتی پس از اینکه از همسر سابقش، دیوید آرکت، جدا شد، عاشق جانی مک دید شد؛ یک راننده برف روب. او پس از مدتی در سال 2014 با جانی نامزد کرد، اما کمی بعد از او جدا شد و دوباره به او برگشت. اکنون آن ها بایکدیگر در ارتباط هستند و کورتنی 55 ساله در سال 2017 در مصاحبه ای با نیو بیوتی مطرح نمود که دوست دارد از جانی 42 ساله فرزندی داشته باشد.

کامرون دیاز و جاستین تیمبرلیک

فاصله سنی:

8 سال

جاستین پیش از اینکه با جسیکا بیل ازدواج کند و البته پس از قطع رابطه با بریتنی اسپیرز، مدتی با کامرون دیاز در ارتباط بود، اما این زوج پس از سه سال باهم بودن در سال 2007 از یکدیگر جدا شدند. آن ها در اینباره در مصاحبه با خبرگزاری ها گفتند: درحقیقت، ما همچون دو فرد بالغ به رابطه رومانتیکمان انتها دادیم و همچنان باهم دوست هستیم و برای یکدیگر احترام قائل هستیم.

جنیفر آنیستون و جان مه یر

فاصله سنی:

8 سال

رابطه جنیفر آنیستون، بازیگر معروف هالیوودی، با جان مه یر موسیقیدان همچون رابطه ریچل و راس سریال دوستان بود؛ یعنی مرتبا از هم جدا می شدند و به هم بازمی گشتند. این رابطه پس از مدتی در سال 2009 انتها یافت.

مدونا و تیمور استفنز

فاصله سنی:

29 سال

مدونا در طول سال های اخیر، رابطه های زیادی با مردان جوانتر از خودش داشته است. یکی از این روابط با تیمور استفنز جوان بود که حدود 30 سال با او اختلاف سنی داشت. این دو در ماه آگوست سال 2014 در حالیکه به تعطیلات خانوادگی رفته بودند، به رابطه خود انتها دادند.

هالی بری و گابریل اوبری

فاصله سنی:

9 سال

این بازیگر هالیوودی، مدتی با گابریل اوبری مدل، در ارتباط بود و در سال 2008، از او صاحب فرزند دختری به نام نحلا نیز شد. رابطه این زوج با یکدیگر، چهار سال طول کشید، تااینکه در سال 2010 از هم جدا شدند.

ساندرا بولاک و رایان گاسلینگ

فاصله سنی:

16 سال

باور بکنید یا نه، باید بگوییم که این زوج در سال 2002 باهم قرار می گذاشتند. باوجود اینکه به نظر می رسید این دو رابطه خوبی باهم دارند، اما این ارتباط بیشتر از دو سال طول نکشید و آن ها در سال 2004 از یکدیگر جدا شدند.

شکیرا و جرارد پیکه

فاصله سنی:

10 سال

این خواننده آرژانتینی و فوتبالیست اسپانیایی، سرتیتر اخبار را در سال 2014 از آن خود کردند؛ وقتی که برای اولین بار باهم در مراسمی حاضر شدند. آن ها از سال 2010 باهم در ارتباط هستند و دو فرزند به نام های میلان و ساشا دارند.

ماریا کری و نیک کنون

فاصله سنی:

10 سال

این زوج از سال 2008 تا سال 2016 بایکدیگر زن و شوهر بودند و در این مدت، یک بار طلاق گرفتند و دوباره در سال 2014 ازدواج کردند. آن ها دو فرزند دوقلو به نام های موروکان و مونرو از یکدیگر دارند.

دبورا لی فرنس و هیو جکمن

فاصله سنی:

12 سال

این زوج که یکی از خوشبخت ترین و راضی ترین زوج های هالیوودی به نظر می رسند، در سال 1996 با یکدیگر ازدواج کردند و دو فرزند به نام های اسکار و آوا جکمن از هم دارند.

جولین مور و بارت فرندلیچ

فاصله سنی:

9 سال

جولین مور، بازیگر 58 ساله هالیوودی و بارت فرندلیچ، کارگردان 49 ساله در سال 2003 باهم ازدواج کردند و دو فرزند به نام های لیو و کالب فرندلیچ ازهم دارند.

رابین رایت و بن فاستر

فاصله سنی:

14 سال

رابین رایت 53 ساله در اواخر سال 2013 با بن فاستر نامزد کرد، اما این نامزدی، بیشتر از 10 ماه طول نکشید و در ماه نوامبر سال 2014 انتها یافت.

جینا دیویس و رضا جراحی

فاصله سنی:

15 سال

جینا دیویس، بازیگر 63 ساله برنده اسکار هالیوودی در سال 2001 با رضا جراحی، جراح پلاستیک ایرانی الاصل ازدواج کرد و در سال 2017 از او جدا شد. این زوج، صاحب سه فرزند مشترک به نام های الیزه کشور، کایس استیون و کیان ویلیامز هستند.

کیت هادسون و درک هیو

فاصله سنی:

6 سال

پس از اینکه کیت هادسن و مت بلامی در اواخر سال 2014 به نامزدی خود انتها دادند، شایعات نشان داد که کیت، رابطه ای رومانتیک را با درک آغاز کرده است. این زوج پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند.

پریانکا چوپرا و نیک جوناس

فاصله سنی:

11 سال

پریانکا چوپرا، بازیگر 37 ساله بالیوود و هالیوود و نیک جوناس، خواننده 25 ساله، حدود یک سال پیش باهم نامزد کردند و چندی بعد طی چند مراسم اروپایی و هندی بایکدیگر پیمان زناشویی بستند.

هایدی کلوم و تام کوآلیتز

فاصله سنی:

16 سال

در سال 2018، هایدی کلوم، مدل معروف و داور برنامه استعدادیابی Americas Got Talent، ارتباطش را با خواننده آلمانی 28 ساله، تام کوآلیتز آغاز کرد (هایدی از دوست پسر قبلی خود هم 13 سال بزرگتر بود). این زوج در سال 2019 با یکدیگر ازدواج کردند.

چر

و، اما رکورددار این عرصه، چر، خواننده آمریکایی است. او از سال 1975 تاکنون حداقل با 11 مرد جوانتر از خودش در ارتباط بوده که از آن جمله می توان به تام کروز (با 16 سال اختلاف سنی)، ول کیلمر (با 14 سال اختلاف سنی)، جین سیمونز (4 سال)، ریچی سامبورا (13 سال) و تیم مدوتز (24 سال) اشاره کرد.

منابع: wonderwall ،wmagazine ،popsugar ،cosmopolitan

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: برترین ها
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5662

به "سلبریتی های زن، با همسران کوچکتر از خودشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی های زن، با همسران کوچکتر از خودشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید