سپاهان جنگ خرید پدیده ایران را از استقلال و پرسپولیس بُرد

به گزارش سهندبلاگ، سامان فلاح مدافع تیم ملی امید، جزو آن دسته از بازیکنانی است که سه غول فوتبال ایران خواستار خرید او بودند.

سپاهان جنگ خرید پدیده ایران را از استقلال و پرسپولیس بُرد

استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر سه تمایل داشته و دارند که یکی از خوش آتیه ترین بازیکنان فوتبال ایران را جذب نمایند که به نظر می رسد بالاخره تیم اصفهانی پیروز شد جنگ خرید سامان فلاح را از دو رقیب تهرانی ببرد.

خبردار شدیم باشگاه پیکان برای حل مسائل مالی خود حاضر است سامان فلاح مدافع جوان خود را به فروش برساند. این باشگاه قیمت فلاح را برای تیم های داخلی 25 میلیارد تومان اعلام نموده است و حاضر است در ازای دریافت این مبلغ مدافع جوانش را انتقال دهد. این در حالی است که فصل گذشته مجتبی حسینی به شدت مخالف جدایی این بازیکن بود و گفت اگر او برود هیچ تضمینی برای بقای تیمش در لیگ نخواهد داد. به همین دلیل پیکانی ها در پی این بودند که فلاح را در زمستان فروخته و مشکل مالی خود را حل نمایند که باز هم شرایط پیکان و مخالفت سرمربی این تیم چنین اجازه ای نداد.

پیکانی ها، اما در همان مقطع تصمیم گرفتند سامان فلاح را در تابستان به فروش برسانند منتهای مراتب یک تصادف وحشتناک نزدیک بود کار دست این بازیکن مستعد بدهد. حالا مدتی می گردد او از شر آن تصادف و مصدومیت خلاص شده و به تیم امید نیز دعوت شده است.

فلاح در تابستان مورد توجه باشگاه سپاهان هم بود، اما مورایس دو مدافع خارجی برای تیمش جذب کرد و پروژه خرید این بازیکن بسته شد. جالب آن که استقلال هم یکی از تیم های خواستار سامان فلاح بود که می خواست با انتقال بازیکن به پیکان، مدافع ملی پوش این تیم را جذب کند، اما تیم تهرانی گفت فقط با دریافت پول نقد فلاح را واگذار خواهد نمود! یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که خودش یک مدافع میانی ملی پوش بوده و در جام جهانی 2006 آلمان پیروز به گلزنی شده نیز از سبک بازی سامان فلاح خوشش می آید.

با این وجود سپاهان ظاهرا پیروز شده رضایت اولیه باشگاه پیکان را برای خرید سامان فلاح جلب کند. گفته می گردد باشگاه پیکان در فصل تازه نیز میخواهد با حداقل هزینه در لیگ برتر شرکت کند و بخشی از بودجه لیگ بیست و سوم را از فروش سامان فلاح به تیم سپاهان تأمین کند!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19223

به "سپاهان جنگ خرید پدیده ایران را از استقلال و پرسپولیس بُرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان جنگ خرید پدیده ایران را از استقلال و پرسپولیس بُرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید