سکوت سبز قلعه نویی؟

به گزارش سهندبلاگ، پیش از این، امیر قلعه نویی در باشگاه های تراکتور، ذوب آهن و سپاهان واکنش هایی درباره استقلال داشته و گاهی اوقات هواداران استقلال بابت همین قضیه از او ناراحت شدند.

سکوت سبز قلعه نویی؟

خبرنگاران؛ وحید مرادی- در حالی که حاشیه های بازی استقلال و سپاهان هنوز ادامه دارد، امیر قلعه نویی سکوت کرده. درباره علت این سکوت حدس زیادی اجرا شده.

متن خبرحاشیه های بازی استقلال و سپاهان در چارچوب لیگ برتر هنوز ادامه دارد دو باشگاه بیانیه و مصاحبه هایی درباره یکدیگر داشتند. اما سرمربی سپاهان در این باره واکنشی نشان نداده.

پیش از این، امیر قلعه نویی در باشگاه های تراکتور، ذوب آهن و سپاهان واکنش هایی درباره استقلال داشته و گاهی اوقات هواداران استقلال بابت همین قضیه از او ناراحت شدند.

این در حالی است که چندی قبل شایعه پیشنهاد استقلال به سرمربی فعلی سپاهان مطرح شد. امیر قلعه نویی این شایعه را رد کرد ولی بسیاری از هواداران استقلال در صفحات مجازی پیرامون موضوع صحبت کردند. به همین دلیل بعضی سکوت قلعه نویی را به شانس سرمربیگیری استقلال مرتبط می دانند و نشانه چراغ سبز او.

از سوی دیگر ژنرال این روزها درگیر بیماری قلبی است و با چالش ممنوعیت پزشکی هدایت تیمش از روی نیمکت روبه رو است. با اینکه پزشکان به خانواده او توصیه کرده اند حداقل یکسال از فضای پرشور فوتبال دور باشد ولی او از پای تلویزیون بازی استقلال و سپاهان را به تماشا نشست و به احتمال زیاد با موافقت احتمالی پزشک به زودی به نیمکت بازخواهد گشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9763

به "سکوت سبز قلعه نویی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت سبز قلعه نویی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید