سیدبشیر حسینی با سودای سیمرغ همراه شد

به گزارش سهندبلاگ، سیدبشیر حسینی در برنامه سودای سیمرغ به عنوان کارشناس ثابت برنامه به تحلیل فیلم های جشنواره از نگاه سواد رسانه ای می پردازد.

سیدبشیر حسینی با سودای سیمرغ همراه شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، برنامه رادیویی سودای سیمرغ همچون سال های گذشته به تهیه کنندگی محمدجواد طالبی و با اجرا و سردبیری امیرعباس صباغ از روز شنبه 12 بهمن تا روز دوشنبه 21 بهمن هر شب از ساعت 20 تا 21 به صورت زنده از رادیو مصاحبه پخش می گردد.

سودای سیمرغ در چهار بخش ابتدا به مصاحبه با عوامل فیلم ها از کارگردان و تهیه کننده تا بازیگران پرداخته سپس در قسمت دوم به آنالیز اتفاقات و حواشی جشنواره و مرور اخبار رسانه ها می پردازد و بعد از آن با حضور منتقدان و کارشناسان سینمایی به نقد و آنالیز فیلم های به نمایش درآمده می پردازد.

در بخش پایانی نیز با حضور سیدبشیر حسینی داور مسابقه عصرجدید به عنوان کارشناس ثابت برنامه به تحلیل فیلم های جشنواره از نگاه سواد رسانه ای می پردازد.

سودای سیمرغ همچون سال های گذشته با پوشش کامل مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در شب 22 بهمن مخاطبان رادیو مصاحبه را به طور کامل در جریان کلیه رویداد های جشنواره فیلم فجر قرار می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6622

به "سیدبشیر حسینی با سودای سیمرغ همراه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدبشیر حسینی با سودای سیمرغ همراه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید