شمار جانباختگان ریزش پل در هند از 90 نفر گذشت (تور ارزان هند)

به گزارش سهندبلاگ، شبکه ان دی تی وی هند اعلام نمود که در پی سقوط یک پل متعلق در شهر موربی استان گجرات هند که تنها یک هفته پس از بازسازی فروریخت دست کم 91 نفر جان خود را از دست دادند.

شمار جانباختگان ریزش پل در هند از 90 نفر گذشت (تور ارزان هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش ایرنا از شبکه ان دی تی وی هند، حدود 500 نفر بر روی پل هنگام فروریختن آن بودند که گمان می رود 100 نفر همچنان زیر آب گیر افتاده هستند و جستجو برای پیدا کردن این افراد ادامه دارد و تیم ویژه ای برای آنالیز این موضوع تشکیل شده است.

براساس این گزارش، پل معلق در 200 کیلومتری احمدآباد شهر موربی در ساعت 6:42 عصر یکشنبه زمانی که حدود 500 نفر برای انجام بعضی مناسک مذهبی روی آن جمع شده بودند، فروریخت.

عملیات امداد و نجات تا اواخر شب ادامه خواهد داشت و پنج تیم از نیروهای ملی واکنش به بلایا یا NDRF به محل رسیده اند بعلاوه ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی هند نیز وارد عمل شده اند.

پل کابلی در شهر موربی با قدمتی نزدیک به 150 سال و یک محل گردشگری محبوب به مدت هفت ماه به علت نوسازی بسته بود تا در 26 اکتبر سال نو گجراتی برای عموم بازگشایی شد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18275

به "شمار جانباختگان ریزش پل در هند از 90 نفر گذشت (تور ارزان هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار جانباختگان ریزش پل در هند از 90 نفر گذشت (تور ارزان هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید