علاقه مهدی قایدی به ستاره پرسپولیس!

به گزارش سهندبلاگ، یکی از میهمانان ویژه برنامه فوتبال برتر پیش از سفر تیم ملی به منامه بحرین، مهدی قایدی مهاجم آبی پوش تیم ملی فوتبال ایران بود؛ قایدی که جوان ترین عضو تیم ملی هم به تعداد می رود، درباره رسیدن به پیراهن تیم ملی و ترافیک خط حمله گفت: باعث افتخار است که کنار بزرگانی مثل آقای مهدی طارمی، آقای سردار، آقای جهانبخش، آقای کاوه رضایی و آقای انصاری فرد می توانم بازی کنم؛ اما من فقط از این که اینجا دعوت شده ام خیلی خوشحالم و هر چند دقیقه که بتوانم برای کشورم بازی کنم، تمام سعی و تلاشم را می کنم تا بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.

علاقه مهدی قایدی به ستاره پرسپولیس!

قایدی که تجربه بازی در مقابل تیم های عربی با استقلال را دارد، درباره دیدار های پیش رو گفت: صددرصد بازی های سختی داریم، اما ما تیم ملی ایران هستیم و مهره های خیلی خوبی داریم و می توانیم راحت از پس این بازی های بزرگ بر بیاییم و با کادرفنی که داریم، صددرصد می توانیم نتایج خوبی را در بحرین کسب کنیم.

او درباره شرایط اردوی تیم ملی توضیح داد: هوا که گرم است، اما من که این هوا را دوست دارم و به آن عادت دارم؛ البته که بچه های تیم ملی کمی اذیت شدند، اما می گویم که کار سختی داریم و می رویم به بحرین که بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

مهدی قایدی در پاسخ به سوالی درباره انرژی مثبت مردم گفت: فقط از مردم عزیز می خواهیم که ما را دعا کنند و تنهایمان نگذارند.

مهاجم تیم ملی درباره آمادگی بازیکنان تیم ملی هم پاسخ داد: بله، حتما هم بازیکنان تیم ملی این طور فکر می کنند که به بحرین برویم و با چهار پیروزی برگردیم و مطمئنم که با چهار برد روز 25 خردادماه انشالله همگی شادمان و بتوانیم یک افتخار دیگر برای کشورمان را به دست آوریم.

قایدی درباره شرایطی همه که قبلا رخ داده و باعث پیچیدگی صعود تیم ملی شده، گفت: باید به فکر آینده بود، چرا که گذشته گذشته است و ما اگر بتوانیم چهار برد به دست آوریم راحت می توانیم صعود کنیم و فقط هم به همین مسئله فکر می کنیم.

وی درباره رفاقت خود با دیگر ملی پوشان از جمله کنعانی زادگان توضیح داد: حسین (کنعانی زادگان) پسر ماهی است و فارغ از استقلال و پرسپولیسی بودنش، دوست خوب من است و دوستش دارم؛ این جا شرایط فرق دارد، با خیلی از بازیکنان جز بچه های لژیونر بازی کرده ایم و من با سردار هم البته ارتباطم خوب است، اما الان همگی با هم رفاقتی داریم که می توانیم یکدل باشیم و آن نتیجه ای را که می خواهیم به دست آوریم.

ورزش سه

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14608

به "علاقه مهدی قایدی به ستاره پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه مهدی قایدی به ستاره پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید