فرار دقیقه 90 یاران جهانبخش از باخت

به گزارش سهندبلاگ، مهاجم ایرانی برایتون در جریان تساوی تیمش برابر کریستال پالاس حضور نداشت.

فرار دقیقه 90 یاران جهانبخش از باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را به علت مصدومیت از ناحیه کشاله ران برای دومین بازی پیاپی در لیست نمی دید، از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه سلهارست پارک با کریستال پالاس رده سیزدهمی مسابقه داد.

ویلفرد زاها در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی پیروز به گلزنی برای کریستال پالاس شد، اما برایتون با ادامه فشار حملات توانست در لحظات خاتمهی مسابقه کار را به تساوی بکشد.

الکسیس مک آلیستر در دقیقه 90 در قوس محوطه جریمه کریستال پالاس روی پاس آرون کانولی صاحب توپ شد که شوت روی پای او در میانه راه به مدافع حریف برخورد کرد و گل تساوی برایتون را به همراه داشت.

برایتون که در لحظات خاتمهی با اخراج دانک 10 نفره کار را دنبال می کرد، پس از دو شکست مقابل منچستر یونایتد و اورتون به دنبال خاتمه فرایند ناکامی هایش بود که امروز به تساوی یک بر یک خارج از خانه برابر کریستال پالاس دست یافت تا 4 امتیازی گردد و همچنان در رده شانزدهم جدول لیگ جزیره بماند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10862

به "فرار دقیقه 90 یاران جهانبخش از باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار دقیقه 90 یاران جهانبخش از باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید