فرکی: باید به اتفاقات غیرقابل پیش بینی عادت کنیم، امیدوارم فشردگی مسابقات روی بازی فردا تأثیر نگذارد

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد، فشردگی مسابقات لیگ برتر روی بازی فردای تیمش مقابل سپاهان تأثیر منفی نگذارد.

فرکی: باید به اتفاقات غیرقابل پیش بینی عادت کنیم، امیدوارم فشردگی مسابقات روی بازی فردا تأثیر نگذارد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان, حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر, گفت: بازی های لیگ متفاوت با جام حذفی است. بازی سخت و دشواری را مقابل سپاهان پیش بینی می کنیم. در بازی قبلی (بازی در جام حذفی) تمام تلاش مان را مقابل سپاهان به کار گرفتیم، اما در نهایت باختیم.

وی در ادامه اضافه کرد: علاقه مند هستیم یک فوتبال خوب را مقابل سپاهان ارائه و کاری کنیم که هواداران لذت ببرند. به دلیل بازی حذفی دو تیم با یکدیگر, الان تیم ها شناخت بیشتری از هم دارند. بعد از بازی حذفی دو تیم با یکدیگر، سپاهان و پیکان با استقلال بازی کرده اند و هر دو به تساوی 2 - 2 رسیده اند. امیدوارم با توجه به عملکرد خوب مان مقابل استقلال در بازی فردا نیز خوب باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان به فشردگی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: احتمالاً قلعه نویی نیز به فشردگی بازی ها اعتراض دارد. ما در مقاطعی دیر به دیر بازی می کنیم و در مقاطعی زود به زود، ولی امیدوارم این موضوع روی بازی فردا تأثیر نگذارد.

فرکی با با بیان اینکه مصدوم و محرومی برای بازی فردا ندارند, شرح داد: ما همان 15 بازیکن اصلی مان را داریم و با همان تعداد محدود ادامه دهیم. البته بازیکنانی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم، ولی شرایط جدول و مسابقات اجازه این کار را تاکنون نداده است. ما همان 15 بازیکن را داریم و برای بازی فردا هم تغییرات زیادی نداریم. چیزی پنهان نیست و شرایط ما کاملاً مشخص است, البته سپاهان ممکن است تغییراتی داشته باشد.

فرکی با اشاره به مصدومیت پورقاز گفت: از مصدومیت این بازیکن خیلی ناراحت شدم و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برشود. ما شناخت خوبی از سپاهان داریم و امیدوارم بازی خوبی شود. طبیعی است که دو تیم به دنبال پیروز شدن هستند.

وی با اشاره به دو بازی عقب افتاده تیمش شرح داد: می دانید که سازمان لیگ دارد تلاش می کند که لیگ خوب و باکیفیتی برنامه ریزی شود و اتفاقاتی که رخ داده، ناخواسته بوده است. یک بار آلودگی هوا و یک روز مسائل دیگر. باید در کشور به اتفاقات غیرقابل پیش بینی عادت کنیم. به اینکه مثلاً چند ساعت قبل از بازی با استقلال که باید میزبان باشیم، ولی در آزادی بازی کنیم و جای میهمان و میزبان عوض شود. خیلی اهل گله نیستیم و می خواهیم همکاری کنیم. امیدوارم مسابقات در ادامه بدون مشکل برگزار شود.

سرمربی پیکان, درباره حواشی پیش آمده برای قلعه نویی اضافه کرد: قلعه نویی می تواند در این باره صحبت کند. این اتفاقات رخ می دهد و به هرحال اشتباهات داوری وجود دارد. باید به داوران احترام بگذاریم و من شخصاً این کار را انجام می دهم. اشتباهات را باید بگذاریم به حساب اشتباهات داوری و سعی کنیم که تیم های مان کمتر از این موضوع آسیب ببینند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5852

به "فرکی: باید به اتفاقات غیرقابل پیش بینی عادت کنیم، امیدوارم فشردگی مسابقات روی بازی فردا تأثیر نگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: باید به اتفاقات غیرقابل پیش بینی عادت کنیم، امیدوارم فشردگی مسابقات روی بازی فردا تأثیر نگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید