لزوم ایجاد زیرساخت های ورزش همگانی در خراسان جنوبی

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرساخت های ورزش همگانی باید برای عموم مردم تأمین شود.

لزوم ایجاد زیرساخت های ورزش همگانی در خراسان جنوبی

محمدصادق معتمدیان، چهارشنبه شب 11 دی، در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: برنامه ما در استان این است که در بحث تأمین زیرساخت ها، متناسب با ظرفیت های هر منطقه اقدام کنیم.

وی گفت: اگر زیرساختی در یک منطقه ایجاد می شود، باید بر اساس مطالبات مردم و نیازهای واقعی باشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاها را به عنوان یکی از درخواست های استان برشمرد و گفت: یکی دیگر از نیازهای مردم استان به ویژه در روستاها، سالن های ورزشی سقف کوتاه است.

معتمدیان با بیان اینکه تأمین این دو نیاز در روستاها، بخشی از مسائل مردم را رفع می کند، افزود: احداث سالن ورزشی استاندارد چهار هزار نفره، ایجاد یک باب زورخانه استاندارد و... از دیگر نیازهای استان است که وزارتخانه باید برای تأمین آن برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه ورزش همگانی در پارک ها از محل اعتبارات سفر دکتر نوبخت به استان، مبالغی لحاظ شده، شرح داد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان نیز با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور توافق کرده ایم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بخشی از پروژه های نیمه تمام استان، نربوط به حوزه ورزش است که تکمیل آن ها توجه ویژه وزارتخانه را می طلبد، افزود: میزبانی مسابقات ملی و بین المللی از ظرفیت های مناسب برای معرفی استان است.

معتمدیان گفت: استان تا قبل از این، مسابقات ملی کشتی آزاد و فرنگی را به خوبی میزبانی کرده و بعد از این نیز می تواند میزبان مسابقات دیگر رشته های ورزشی باشد.

احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان که در بدو ورود به خراسان جنوبی به دیدار استاندار رفته بود، توجه به ورزش همگانی، ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی را از اولویت های وزارتخانه برشمرد و ضمن تشریح برنامه هایش برای توسعه ورزش خراسان جنوبی، درخصوص پیگیری 5 میلیارد تومان اعتبارات سفر دکتر نوبخت برای توسعه ورزش استان که در اختیار وزارتخانه قرار گرفته بود، قول مساعد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6300

به "لزوم ایجاد زیرساخت های ورزش همگانی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ایجاد زیرساخت های ورزش همگانی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید